Tak skútr už jede a je skoro komplet složený (chybí vložka ve výfuku a ještě se mi tam podařilo propálit malou dirku, takže to už dodělám za týden COčkem), ale strávil jsem nad tím celý víkend a toto pondělí.
Každopádně těch chyb tam bylo víc. Čerpadlo tam žádné není, takže je to vše jen podtlakem z karburátoru. Nevím, co jsem s tím provedl, ale minulý víkend byla svíčka úplně mokrá a benzín v karburátoru určitě byl. Jak jsem tento víkend na plovák, tak jsem ho z komory vypustil a už tam nenatejkal, to jsem ale zjistil až večer.. Mezitím jsem rozebral zapalování a zjistilo se, že klínek je úplně roztemovanej, čili to zřejmě házelo jiskru pozdě. Na to jsem přišel ale až ve chvíli, kdy jsem sundal výfuk a bylo vidět, jak z něho občas šlehne.. takže jsem asi hodinu vyráběl novej klínek z podložky, protože je do půlměsíce a z jedné strany skosený tím, jak byla zdeformovaná plocha, na kterou to naráželo na rotoru
Tím bylo zapalování seštelované a hledala se chyba dále. Nakonec jsem vzal injekční stříkačku, benzín jsem tam natlačil ještě před čerpadlem, aby šel do karburátoru a od té doby to začalo postupně škytat čím dál více. Nakonec to nastartovalo s dýmem sto let stojící Pragovky a od té doby už je klid.
Ještě mám otázku. Mezi výfukem a přirubou válce je nějaký mezikroužek, který tam dosedá? Na výfuku je jen asi 2mm výstupek, který ale nedosedá přímo na přírubu, takže je tam mezera třeba 3-5mm, kde se musí nutně ztrácet výkon.. Ten výfuk už evidentně není origo a navíc je dost prasecky posvařovanej - bude to vyvalené dovnitř, takže mě ještě čeká někde posehnat na vrakáči ohnutou trubku stejnýho průměru a tu tam navařit trochu inteligentněji.
-- 11 bře 2019, 19:13 --
A ještě.. kde hledat čidlo oleje? To je jestli tam olej je/není nebo jestli to mazání tlačí olej do podtlakového čerpadla? Nebo si to taky bere olej podtlakem? Plynové lanko se rozdvojuje a jedno vede samozřejmě ke karburátoru a druhé ovládá, kolik oleje půjde do benzínu?