Yamaha N-max

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Bostav » 05 bře 2019, 13:42

Vždyť na STK ani netuší jaké má být na skůtru plexi, takže nepoznají originál od neoriginálu. Vědí houvno. Stejné to je s kufry, s držáky kufrů atd ..
Když to nebije do očí, tak nic nepoznají.
Zase bych to tak nehrotil.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod forester » 05 bře 2019, 15:15

hrabug píše:No hlavně u plexi aby to mělo homologaci..


Ani originál plexi nemá homologizáciu vyrazenú na ňom, je proste originál. Pracovník na STK na to kašle tak ako píše Bostav, jedine keby to malo nejak ostré hrany alebo bolo inak viditeľne nebezpečné, vtedy by to mohol kontrolovať.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod hrabug » 05 bře 2019, 16:36

Ano je možné, že na to technik na STK kašle. Ale v čechách dle předpisů či co to je by mělo být na všem co se pohybuje po komunikacích jen homologované věci. Takže by se mohlo stát, že bude na stk boreček co po tom půjde.
fichtl, fichtl na kolech z rudlíku, yamaha xt, babeta 207, honda vision
Uživatelský avatar
hrabug

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 zář 2018, 13:43
Bydliště: Zárybák
Skútr / moto: Honda Vision
Tuning / úpravy: Plexi

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod bado » 05 bře 2019, 16:39

No a co ti brání jednou za 4 roky po prvních 6 po koupi vyšroubovat čtyři šroubky a na dobu STK vrátit původní plexi, které mmj. také žádné označení nemá ?
Uživatelský avatar
bado

250+
 
Reputace: 130
Příspěvky: 323
Registrován: 22 kvě 2018, 08:43

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Yaryn » 05 bře 2019, 16:47

hrabug píše:Ano je možné, že na to technik na STK kašle. Ale v čechách dle předpisů či co to je by mělo být na všem co se pohybuje po komunikacích jen homologované věci. Takže by se mohlo stát, že bude na stk boreček co po tom půjde.

Neblázni...pokud tam nějaký takový boreček bude, tak se v klidu vyblázní na autech a nebude prudit někoho se skútrem...
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 358
Registrován: 01 čer 2012, 09:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 05 bře 2019, 17:17

Plexi - homologace - stk...čirý nesmysl, už je na to dávno závazný pokyn mismisterstav co lze tolerovat a co nikoli. A jediné co vadí ohledně plexi je plexi v rámu, což skoro nikde nenalezneš. Takže pokud by technik prudil, tak nasrat a sdělit že nemá co prudit, že může leda tak schvalovat nebo mlčet :wink:
hrabug - nechci psát že píšeš úplný blbosti, tak ti raději sdělím, že máš zcela mylné informace :lol:
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod forester » 05 bře 2019, 17:59

Čo chvíla príde doba kedy nám začnu merať CO2 v spalinách a na nejaké homologizačné značky sa vybodnú, a to bude pekný poprask.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým kol v 05 bře 2019, 22:02.

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod bukshi » 09 bře 2019, 22:07

Vyriesil som vyhlad dozadu, uz konecne vidim aj co mam hned za chrbtom ;)

1.jpg


2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
bukshi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2018, 19:33
Skútr / moto: Yamaha N-max 125

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod forester » 10 bře 2019, 10:52

Účelovo určite vyriešené ale zase nejak moc vystrčené a esteticky ako tikadlá nejakého chrobáka :) Ale bezpečnosť na prvom mieste.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod bukshi » 10 bře 2019, 20:11

forester píše:Účelovo určite vyriešené ale zase nejak moc vystrčené a esteticky ako tikadlá nejakého chrobáka :) Ale bezpečnosť na prvom mieste.


To hej, nevyzera to 2x pekne to je pravda, ale aspon konecne vidim aj za seba ;) a inak tych par cm co zrkadla trcia viac do bokov citit aj ked sa clovek prediera medzi autami ...
bukshi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2018, 19:33
Skútr / moto: Yamaha N-max 125

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Pilotek » 10 bře 2019, 22:18

Pilotek píše:Chlapi, ďakujem za rady. Ak by sa to mohlo zapojiť niekde zo spínaného Plus, ako vraví (povoľuje :-)) Bostav (napr. zo spínačky, povedzme tiež cez priebežnú poistku), malo by to výhodu čo najkratšej kabeláže a bolo by to pod napätím len pri zapnutom zapaľovaní (nemusel by sa riešiť vypínač).

Bostav, keď si to mal na spodnom kryte riadidiel, nevypadával zo zásuvky napr. USB "hríbik", keď bol zastrčený zospodu? Tie 12V CarLighter zásuvky vývajú často také voľnejšie.


Oneskorene, ale predsa, podávam správu, ako sme to nakoniec urobili a opäť ďakujem za všetky cenné rady, ktoré ma nasmerovali. Zapojili sme nakoniec aj 12V CL zásuvku, aj kabeláž s medzikonektorom nabíjačky CTEK MXS 5.0 Plus:
- 12V CL zásuvka do panelu v jednoduchom čiernom prevedení pre lode s gumoplastovou zátkou - dali sme ju do toho plytkého kastlíku vpravo, na ktorom mám pod zásuvkou ešte hranatý digitálny vonkajší teplomer. Zásuvka je zapojená cez automobilové relé (pod krytovaním predného reflektora, tam sme zapojili aj oba čierne kostriace káble - spínací vyvedený z konektoru káblika výstupu spínačky, aj "výkonový") hrubými autokáblami - červený ku baterke je pre istotu ešte v dodatočnej ochrannej bužírke, priamo na baterku nalisovanými očkami, pri baterke je vodotesné poistkové puzdro na štandardnú automobilovú poistku (dal som tuším 20A, aby sa dal do 12V zásuvky pri naštartovanom motore zapojiť aj malý 12V autokompresor).
- Pod skrutky na póloch batérie sme dali aj očká originál CTEK vývodky s medzikonektorom a vyviedli ho cez gumovú prechodku cez plast do podsedadlového priesoru hneď najbližšie pri baterke. Medzikonektor CTEK má tiež gumovú zátku.

Ku 12V CL zásuvke ešte dorobím dva hranaté samolepné káblové "háčiky" (používajú sa napr. v PC), aby sa 12V CL nabíjačka s USB dala v zastrčenej polohe zaistiť gumeným krúžkom proti vytraseniu (strate kontaktu) za jazdy.
Pilotek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 08 říj 2018, 10:05
Skútr / moto: Yamaha Nmax 125
Tuning / úpravy: originál vyššie plexi, zadný nosič s boxom Givi 39, originál chrániče rúk

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 13 bře 2019, 12:03

Prosím vás pěkně, vím že to tu někde je,ale prošel jsem asi 15 stránek a nemůžu to najít. Šteloval jste někdo na N-maxu světlo? Mně to dělali kdysi v servisu a potřeboval bych to ted trošku doladit. šroub jsem našel. Otázka zní: Kam jde světlo při utahování a kam při povolování? V manuálu nic není.
Díky moc
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod forester » 13 bře 2019, 12:18

Str 49 :

Tak už jsem to světlo zvedl.
Je to ocelový šroub šestihran 8mm.
Je hned nad klaksonem.
Je potřeba malí oříšek 8mm s malou ráčnu vejde se tam jen tak tak. Povolením se zvedá utahování klesá. Skutr jsem postavil 2m od stěny, na hranu paprsku namalpval čáru na zeď a pak jsem ho zvedl o cca 1,5-2cm.
Tak uvidíme jestli to nebude moc.

Služobniček :mrgreen:
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 13 bře 2019, 13:50

Hotovo, tak uvidíme...Už jsem měl ty potkávačky trochu moc vysoko a po nocích vysíral protijedoucí :lol:
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků