aha - myslel jsem, že je to jinak
tak si možná vezmu dovolenou a převedu to na něj hned tady v týdnu jak chtěl kupující a bude
no uvidím - jdu někde mrknout na návod jak se to dělá
Děkuji, vezmu si dovolenou a vše udělám podle tohoto návodu. Teď jsem četl článek kde se jasně pise, že stačí moje zelená karta, což je dobrý. V jiném článku jsem četl že musí mít zelenou kartu při přepsani již nový majitel, což by bylo zase další zdržování. Ráno zajedu na evidenční kontrolu a pak se vše dořeši.PBM2 píše:Tady - https://motopojistka.cz/clanky/jak-prepsat-motocykl.php . Nejlepší - přijde, prohlédne, projede, bude se mu líbit, sepíšete smlouvu, zajdete na úřad, zaplatí ti a provedete změnu majitele, odjede. Ty máš peníze, on má stroj, úředně je vše vyřízeno, oba víte, na čem jste.
petrnovakhb píše:Výsledek :
Mluvil jsem s prekupnikem který prodava desítky strojů ročně.
Do kupní smlouvy uvést neco v tom smyslu.
V případě, že kupující nepřevede skútr na sebe do 10 ti pracovních dnů je tato kupní smlouva neplatná a skútr nadále zůstává v majetku prodávajícího.
Okopirovat si oba technicaky. Pokud bude problém dojit si nechat udělat pak nový technický průkaz. A skútr je nadále můj majetek. Prodávajícímu případně vyhrozovat, že nahlásím odcizení ať kouká začít něco dělat. K tomu prý ale došlo jen jednou. Jinak vždy každý rychle stroj prevedl na sebe.
Kupní smlouvu a plnou moc si nechám ověřit u notáře. Plus oba technicke průkazy zkopírovat. Všechno pak dám kupujícímu kromě pojištění. Nemám čas na evidenční kontrolu a přepis ať se snaží kupující, aby to stihl do 10 dnů. Když má zname na úřadech i stk jak mi tvrdil do telefonu.
Pokud to nepodepíše může zase 100 km s karou jet domů s prázdnou.
Samozřejmě zelenou kartu si nechám at si zařídí vše své, když nejede po vlastní ose.
Děkuji moc za názory a mejte se tady pěkně.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník