Standa59 píše:prowmen: palivový filtr je přímo v nádrži u čerpadla. Po zkušenosti doporučuji vyhodit ( sice existuje jako náhradní díl, ale za pohanskou cenu) a koupit jakýkoliv palivový filtr, střihnout hadicí před vstřikovačem, vložit filtr a jezdit a jezdit
Na to bych se moc nespoléhal,ten filtr by musel být nějaký tlakově odolnější,ona stříkačka vyvine ke vstřikovači někdy i dosti slušný tlak skrze čerpadlo a nějaký laciný filtřík by se mohl vlivem tepla a dlouhodobým působením naturalu na laciný plast pod tlakem rozstřelit.......u staršího karbece toto nehrozí.
Proto se u stříkaček dává filtr zásadně před čerpadlo
-- 13 dub 2016, 03:53 --
Dan_254 píše:I tak mockrát díky, moc jsi mi pomohl
Snad někdo napíše, kdo to dělal
Já jsem to dělal a poradím ti co budeš chtít a potřebovat,ale nejprve se zeptám,proč to vlastně chceš dělat,teče ti to nebo do toho chceš dlabat jen tak z hecu?Při tom nájezdu,cos uvedl bys ještě žádný problém mít neměl
Moje první rada zní,nerozebírat věci,které fungujou a nijak se neprojevujou.........něco jiného je výměna oleje,ale i tam máš ještě čas
-- 13 dub 2016, 04:00 --
prowmen píše:Chci se zeptat zkušenějších jestli je tohle obložení spojky zralé na výměnu nebo je to v normě, mělo by mít najeto 16 tis. Ještě jedna věc originál řemen z prvovýroby je mitsubishi?
Ne,Mitsuboshi
Obložení vypadá ještě dobře,stáhni si workshop manual na K7,je tam všechno i ta minimální tloušťka