Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod moto.joker » 18 bře 2016, 22:57

No vidíš, spojka, to mě nenapadlo.
Do loňska byly doma jen skútry, až teď dvě motorky.

No on je Lead původně určený spíš pro Indii a tak. Ten schroupne asi všechno. :mrgreen:
Tak se raději neptej, aby ses nedivil...
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod stelerp » 18 bře 2016, 23:20

Trochu odbočím od oleje...

Máte, nebo někdo zvažujete plexi na Visiona? Originál, či Itala? Nízké, vysoké? Zkušenosti? Blbost?
Uživatelský avatar
stelerp

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 16 čer 2009, 21:50
Bydliště: Sviadnov
Skútr / moto: YUKI Rally 50 4T / Honda Vision 110
Tuning / úpravy: Yuki: 70 ccm, pískle na blinkry, uchycení motoru. Vision: Hodiny, Voltmetr, Teploměr, USB zásuvka.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Bostav v 19 bře 2016, 09:06.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod michalson » 28 bře 2016, 21:42

Mám velký kawa a jediná nevýhoda je vyšší hluk v helmě, jinak pohoda koukám těsně přez hranu a vděšti jsem skoro suchej. Jezdím celej rok a celou evropu.
michalson

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 67
Registrován: 15 pro 2013, 00:09
Bydliště: kousek od prahy
Skútr / moto: Honda Vision 110, Blata motokoloběžka,
Tuning / úpravy: kufr, velké plexi, reflexní polepy, 12v zásuvka, led osvětlení kapes, držák mobilu, silnější žárovka 55w v předním světle, deka na nohy,

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod stelerp » 28 bře 2016, 22:01

Hluk v helmě? Mám otevřenou a taky to není šepot květin i bez plexi. Ale díky... silně nad nějakým plexi uvažuju, roky už vyžadují pohodlí :-)
Uživatelský avatar
stelerp

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 16 čer 2009, 21:50
Bydliště: Sviadnov
Skútr / moto: YUKI Rally 50 4T / Honda Vision 110
Tuning / úpravy: Yuki: 70 ccm, pískle na blinkry, uchycení motoru. Vision: Hodiny, Voltmetr, Teploměr, USB zásuvka.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod vozbrouk » 12 kvě 2016, 06:20

Ahoj,
tak hondu vision mám už dva roky a jsem velmi spokojen.
Ale zvažuji o prodeji a nákupu silnějšího stroje. Otázkou je, za kolik
by se taková pěkně zajetá motorka dala prodat...
Je k tomu velké plexi sklo a zadní kufr, což také není nejlevnější investice.
Dříve skutr Čína ( YIYING 125) = Hrůza děs, pak skutr Honda Vision a ted Honda SH 300
vozbrouk

25+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 42
Registrován: 16 srp 2013, 21:22
Skútr / moto: Honda SH 300

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jendajenda » 13 kvě 2016, 09:43

Ahoj, přemýšlím nad koupí Visiona na dojíždění do práce cca. 25 km za den mimo město. Ale jezdím kopcovitým terénem,mám necelých 100 kg a 177cm. Jak ta 110 táhne? drží si tu rychlost kolem 70 i v kopcích?
jendajenda

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 05 dub 2016, 15:49

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 13 kvě 2016, 10:39

Není kopec jako kopec, je to jen 110 ccm. Je to potřeba vyzkoušet. Parametry jezdce mám podobné a v jednom je to v pohodě, ale jezdím po rovině. Bude se to chtít do kopce rozjet třeba na těch 85 a využívat setrvačnost, ale dlouhé stoupání unaví i větší kubatury. Jak píšu - vyzkoušej si to, uvidíš, jaký budeš mít pocit.
Teď mi to docvaklo - 25 km za den, čili na jedna cesta něco přes desek km. To je jako když jedu z NB kousek za Poděbrady, na to to bude v pohodě. Ani by mě nenapadlo jet takový kousek na velké, ani by se neohřála :-)
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jendajenda » 13 kvě 2016, 11:41

S pionýrem jsem ten kopec jezdil na 2-3, ale to jsem byl krásnější o 50 kg :) Vybírám mezi PCX a Visionem, a přemýšlím jestli má cenu vysolit o 20 tis víc za PCX, Vision se mi líbí víc. Navíc pro manželku a dceru bude asi lepší na naučení než PCX.
Jakou muže mít životnost a nájezd? A jak jsou na tom ND cenově?
jendajenda

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 05 dub 2016, 15:49

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 13 kvě 2016, 12:31

Pro Visiona hrají ještě dvě věci: Je opravdu lehoučký na manipulaci, má 104 kg. Holky taky asi ocení, že nemusí při nasedání přehazovat nohu přes skútr, jde ji pohodlně provléknout prostorem před sedlem. A na té plošince se dobře odveze karton šesti petek 1,5l nebo čtyři po 2l, ale to tam pasuje už hůř. Jezdím s ním na nákupy, petky pod nohy plus 26l kufr (údajně na 3 kg), ale to mají všechny menší skútry stejně. Ty PETky na PCX nedáš.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jendajenda » 13 kvě 2016, 12:36

A co myslíš s tou životnosti? Dá to aspon cca. 40 tis. km bez generálky? Nebo kolik zhruba vydrží tyto nízkoobjemové, ale značkové vzducháče?
jendajenda

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 05 dub 2016, 15:49

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TUNER » 13 kvě 2016, 13:12

To samozřejmě záleží na uživateli a jak se o stroj stará. Motory při dobré údržbě snesou určitě víc než 40k km....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod angel2904 » 13 kvě 2016, 13:16

Jenom? Tipnul bych si dvoj i trojnásobek. Nehnat motor tam kde na to nemá, používat kvalitní palivo, včas měnit motorový olej, vzduchový filtr a nevidím důvod proč by nenatočil 100tkm.. Prostě o stroj pečovat, nehuntovat. Taliáni jen jezděj a zdaleka se o stroje nestarají jako našinec a kolik toho ty motory nalítaj.. :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jendajenda » 13 kvě 2016, 13:21

a jaky kupujete benzin? obyč natural nebo nějakou vervu a pod. "premiové" paliva?
jendajenda

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 05 dub 2016, 15:49

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 13 kvě 2016, 13:23

Asi jsem naivní, ale nevidím důvod, proč by nový značkový stroj neměl najet aspoň sto tisíc. Z principu motor skútru nemůžeš podtáčet ani přetáčet, palivo dávkuje elektronika (je to stříkačka a podle tohoto fóra bych do karburátoru nešel ani za zlaté prase), takže motor pracuje v optimálních podmínkách. Když si to někdo nerozfláká a nejezdí pořád na plný plyn, myslím, že větší riziko bude koroze než potřeba GO motoru. Čtyřicet bych čekal, že při troše slušného zacházení najede čína.
Samozřejmě se nesmí podcenit údržba, to je pro dlouhověkost podmínka, dá tomu, co je potřeba.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron