Výměna X-City 250 za Downtown 300

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod JRM66 » 14 led 2016, 22:28

Gratulujem! Budu aj nejaké fotečky, aké boli pocity z prvej jazdy, hmmm? :?: :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod sakic019 » 14 led 2016, 22:29

Ďakujem. :)
Fotecky som nejake narobil, len neviem ako ich sem zavesiť, mam ich v mobile.
ex Gilera Nexus 125 z roku 2008, krásna červená
Uživatelský avatar
sakic019

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 178
Registrován: 25 črc 2015, 08:22
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: SYM Maxsym 400i ABS
Tuning / úpravy: vyhrievané sedadlo, vyhrievané rukoväte, turistické plexy

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým JRM66 v 14 led 2016, 22:43.

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod scarabeo500 » 15 led 2016, 06:45

hipisko píše:no neviem neviem, ja svoj rozhodne nesetrim, davam mu zabrat celkom dost v ramci civilnej jazdy, mam co robit aby som sa drzal napriklad pri sportovej jazde za hornetom 600, ci bmw r 1150, alebo hondou nc750x, ale cez 3,8 som sa naozaj este nedostal. Viem si predstavit vyssiu spotrebu mozno niekde na dialnici ze by som dal plny kotol a drzal tak az do vyjazdenia nadrze a aj to by som tipoval tak 4-4,2. Aj predtym co som mal suzuki epicuro 150 tak ci som siel kludne, alebo naplno, rozdiely v spotrebe boli minimalne. Takze 7l....bud velky tuning, ktory sa uz vymyka ucelu pri civilnom vyuziti, alebo technicka zavada....


Přece jen jsem už tu slovenštinu zapomněl. Tomuhle příspěvku rozumím tak, že se pisatel udrží na skútru za BMW R 1150 při sportovní jízdě. To jsem asi přeložil nějak špatně. Nebo je to možné???
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod TUNER » 15 led 2016, 07:03

Ber to tak že pro něj je to sportovní jízda,pro ostatní uvedené stroje je to jízda na spotřebu s prstem v zadku..... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod dreamer » 15 led 2016, 19:37

Ono je to aj o jazdcovi, nie len o pocte koni. Mam partaka s Yamahou XT 600 Tenere a po jednom nasom spolocnom vyjazde podla jeho vlastnych slov mal co robit aby mi stihal. Na rovine rozhoduju kone, v zakrutach technika jazdy.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Výměna X-City 250 za Downtown 300

Příspěvekod hipisko » 21 led 2016, 11:53

scarabeo500, ono to bude asi tazke pochopit, ale v zakrutach ten na tom bavoraku nemal sancu. na rovine samozrejme ja. Ten bmw ma okrem ineho aj kratke prevody, takze pri realnej jazde som mu dokonca utekal aj na semaforoch, ci zrychleniach z pomalych zakrut. Ano, keby to tlacil na pilu, tak je to ine, ale pri realnej jazde to na takej moto snad nikto nerobi. Na skutri neboli otocit zapastie na max a ist tak od nula az po maximum, na moto to "boli" viac, ak to mas robit pol dna vkuse.
Ono to asi bude aj o jazdcovi, aj ked sa nepovazujem za nejakeho nadpriemerneho.
Na moto ale sedis vyssie a mas silnejsi pocit z toho, ze padnes, ked sa vylozene nedas dole zo stupaciek pri klopeni. A to sa vacsina jazdcov na hentych cruiseroch nedava. Realne fyzika nepusti, moto na 17palcovych hrubych kolesach musi byt stabilnejsia ako skuter na 14 a 13", pocitova jazda je ale tiez o niecom inom.
Tento rok snad uz nebudem zabudat kameru doma, tak snad aj nejake video natocim, tak to sem postnem a uvidis real.
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Předchozí

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků