od Bejlien » 22 dub 2015, 19:39
Zdravím fandy Gilery Nexus. I ja jsem jí propadl. Chci se s vámi poradit. Před rokem jsem koupil Gileru Nexus, pán mi povídá, že tam jeupraveýy válec na 200cm, variátor mallosi, válečky mallosi, pružina mallosi a kevlar remen. Najezdil jsem na ní 3000 km všechno bylo v pořádku, mělo to krásné zrychlení, jezdila perfektně. Až jednoho krásného dne se mi rozjela až kolem 4000 otáček, musel jsem to vytáčet do vyšších otáček, aby to vůbec jelo. Říkal jsem si, že se to určitě povolila matka nebo válečky,sundám kryt variatoru a nevěřím svým očím.. Matka drží jako přibitá,válečky docela v pohodě, čekal jsem horší. To nejhorší na mě teprve čekalo. Sundal jsem spojku a všiml jsem si, že bok kontrastní pružiny je obroušený, zkoušel jsem v rukou jak pracuje ta spojka, bohužel jsem to nezmáčkl ani o centimetr. Šel jsem na přední část, kde je takové to ozubené kolo a startovací pastorek - je tam hřídel, co drží to ozubené kolo a přítlačný talířek, kde jsou válečky. Když jsem to sundal (přítlačný talířek s válečkama), tak ta hřídel už nebyla zubatá ale sjetá do hola. Vypadá to, že přítlačný talířek od mallosy strhnul a totálně ohobloval ozubenou hřídel.
Teď ten DOTAZ...Vyplatí se to rozebrat doma - kde by se tedy dala ta hřídel koupit? Nikde jsem ji na netu nenašel. Máte zkušenosti s tím, jestli se to dá opravit s klasickými domácími znalostmi nebo je lepší dát Gileru do servisu?
Myslíte, že ta kontrastní pružina je tak silná, že ten přítlačný talířek na hřídeli strhnul zuby?
Budu Vám vděčný za jakékoliv vaše zkušenosti a rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.