od Mr.Voza » 12 říj 2014, 16:39
Chlapi, to bude ta verze tohodle skutra, co nema variator. Jednou jsem to videl u svyho kamose mechanika. Ale rozdelany jsem to nevidel. Pry to ma misto variatoru jenom odstredivou spojku a retez k prevodum zadniho kola a to cely v olejovy lazni. Proste zadnej variator, zadna zmena prevodovyho pomeru behem jizdy. Jezdi to prej jak jednorychlostni babeta. Bud rad, ze to jezdi tech 50 (ono kdybys to porovnal s GPS tak skutecna rychlost bude neco malo pres 40).
Asi by trochu pomohlo vyhodit tu blbost co je mezi vejfukem a sanim a diry pak zaslepit. Takhle jsou taky u 2T reseny restrikce. Pak by bylo taky asi nutny naladit smes vymenou trysky. Ale zadny zazraky bych od toho asi necekal, vzhledem k tomu, jak je tam resenej zbytek motoru.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP