Jak jsem psal minule > viz
100-125ccm-skutry-f3/yamaha-x-max-125-t4660-1005.html#p258601 , vymontoval jsem motor z duvodu repase vodni pumpy. Seslo se mi to se servisem pri 24000km, takze oprava to byla poradna
(mezitim jsem byl i na dovolene, takze to trvalo).
Par poznamek:
Vodni pumpa: Dle servisniho manualu musi motor ven, ale podle mne to jde vymenit i s motorem v ramu. Opravna sada stoji cca 1200kc, Gufero bylo asi ok, ale hridelka totalne "vyzrana" > stav viz predchozi odkaz. Chladici kapalina po roce od vymeny opet "bahno".
Ventily: Pri vyjmutem motoru pristup dobry, vule byla u obou vetsi (pri 12000km byla OK)
Svicka: Mezera cca 0.95mm > ma byt 0.8 az 0.9mm, novou jsem nemel, takze jsem po uprave mezery dal tu starou
Vzduchovy filtr: totalni humus, najeto 12000km, nechapu jak muzou doporucovat vymenu po 20000km (je pravda ze jezdim po prasnejsich cestach). Vymena za Malossi W Box Filter >
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &C=1415338Filtr u variatoru: humus > vyprano
Spojkove pruziny: original zabiraji hodne brzo, motor neni v otackach a uz spojka sepne. Menil jsem je v 12000km, ale i nove byly moc mekke. Vymena za Malosii zlute >
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &C=2911848 > rozjezdy jsou mnohem lepsi.
Kontrastka: Byla vymekla > najeto 12000km > vymena za Malossi kontraska zluta >
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... re=5113134 Pred vymenou se ozyvaly z variatoru ruzne "pazvuky", po vymene je ticho.
Olej a olejovy filtr: olej jsem mel uz vymeneny, ale unik chladici kapaliny ho znehodnotil, takze jsem vymenil za novy + Malossi Red Chilli >
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &C=0313826Valecky: V lete jsem kupoval novy vyfuk
100-125ccm-skutry-f3/yamaha-x-max-125-t4660-750.html#p253610 > chtelo to lehci valecky, tak jsem koupil 9.0 gramu oproti seriovym 10.5 gramu. Loziska ve variatoru a spojce promazany vazelinou Malossi MGR racing
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &Search=siVysledek: Skutr jede jak "vymeneny", nikdy nejezdil spatne, ale po vymene vyfuku bylo citit, ze otacky jsou moc "dole" a i dalsi bezna udrzba byla uz asi treba. Moc jsem to netestoval > byla uz tma a ja trefil srnu (nastesti jsem jen "smrncnul" o ni > vubec jsem ji nevidel) ale rozdil to opravdu byl. Motor jede ve vyssich otackach, kopec ktery jsem jezdil 80 jsem dal na skoro 90km/hod. Maximalku nevim, moc jsem nezkousel (viz vyse) ale z kopecka tachometrovych 120 to dalo. Ale nemyslim ze by byla maximalka vetsi nez drive > valecky jsou prece jen o dost lehci. Uvidime co spotreba, jezdil jsem za ccca 2.6 az 2.8 l/100km na delsich trasach.
PS: Vypada to jako bych vymenil pul skutra, ale co se tyka nakladu, ta to tak zas hrozne nebylo. Bez repase pumpy a naplni cca 3000,-Kc