Kentoya Fever 125 4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Dusan14 » 15 črc 2014, 22:18

pokial tam nedas aspon 150 valec tak t ostale bude len vozidlo do mesta, tych 14km by si pretrpel ale riskoval by si kedze vsetci ta budu predbiehat.

Brumlacz píše:zdarec borci, tak se du pochlubit, já mám na svojim prskoletu už 2000km, nechal sem ho přebouchnout na 175ccm u Hombráča v Líšni. Jejich servisák říkal, že stejnej základ motoru - klika atd se používá až do 200ccm takže to motor zvládá dobře, spotřeba se pohybuje po úpravě kolem 3.5l/100km


Akurat ti zabudol povedat ze zivotnost kluky je potom okolo 20tkm :P
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod TUNER » 16 črc 2014, 07:12

Záleží na jaké 50 ccm jsi jezdil. Pokud na čínské,tak tam trochu rozdíl bude,pokud na značkové,tak tam bude rozdíl nepatrný. Prostě to nejede nijak extra a s tím je nutno počítat,včetně ohledu na to jak kvalitní značky je to skútr. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 16 črc 2014, 07:47

TomiS píše:...zda-li byste tenhle skútřík doporučili pro skoro 17tiletýho klučinu, který potřebuje vozítko na častou dopravu z vesnice do města...
...O motorky se teprve začínám zajímat...
...jestli si myslíte, že je to vhodný skůtr pro začátečníka :mrgreen:

Po mojí zkušenosti ze "značkou" Kentoya bych tento skůtřík nedoporučil vůbec nikomu...
...a někomu, kdo se o motorky teprve začíná zajímat už vůbec ne, protože se ti to bude srát a pak zanevřeš na motorky všeobecně, což by byla škoda...
...je to vhodnej skůtr pro někoho, kdo se chce v něčem hrabat a furt něco opravovat a na spolehlivý ježdění už má něco značkovýho :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Brumlacz » 16 črc 2014, 14:26

Akurat ti zabudol povedat ze zivotnost kluky je potom okolo 20tkm :P[/quote]

no a ty počítáš. že ten skútr bez nějakých repasů vydrží víc? :D jinak klika je pár korun

-- 16. 7. 2014 14:31 --

Mr.Voza píše:Po mojí zkušenosti ze "značkou" Kentoya bych tento skůtřík nedoporučil vůbec nikomu...
...a někomu, kdo se o motorky teprve začíná zajímat už vůbec ne, protože se ti to bude srát a pak zanevřeš na motorky všeobecně, což by byla škoda...
...je to vhodnej skůtr pro někoho, kdo se chce v něčem hrabat a furt něco opravovat a na spolehlivý ježdění už má něco značkovýho :lol:


dovolím si nesouhlasit, není čína jako čína já mám třetí strojovnu a zase bych do číny šel, je mi jasný, že každý kdo má něco značkového již bude celej život prskat na čínu to je všeobecně platná věc čechů na internetu, ale uvědom si jednu věc, celá asie a indie na těchto strojech jezdí, a v jakejch podmínkách jezdí ... každej kdo někdy byl ve světě v rozvojovešjch zemích to zná ... a další věc, vem si pořizovací cenu značkového skútru a číny, klidně i 1/3 a ty zbylé 2/3 ani náhodou za celou životnost neutratíš za servis a ND, a další cena ND na tvoje značkové a moji kentoyu, já dovedu sehnat karbec za 500 novej, ty ho koupíš za 2000 a budeš rád :D Můj názor je že kdo má peněz málo ať do číňana klidně jde! Jezdí to slušně.
Uživatelský avatar
Brumlacz

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 23 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Podolí u Brna
Skútr / moto: Kentoya Fever, SYM Symphony St 125
Tuning / úpravy: přestavba na 175ccm, zimní pneu, úprava karbecu

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 16 črc 2014, 15:34

Brumlacz: To Ti samozřejmě neberu, měl jsi 3 číny a se všema jsi byl spokojenej - třeba jsi měl štěstí při výběru. Já jsem měl číny 2 a obě byly tragédie - viz. moje příspěvky, který se tady o nich daj na fóru dohledat. Prostě jsem tenkrát nedbal rad zkušenějších, který už si těma šmejdama prošli a pak to buď znechuceně prodali a na skůtry zanevřeli, nebo si pak pořídili značkovej stroj, se kterým byly spkokojený. Říkal jsem si, že nejsem náročnej, že mě to bude stačit. A dopadlo to tak, že jsem nakonec stejně připlatil a pořídil značku.

Jestli tazatel dá na rady zkušenějších, kteří už si tímhle prošli, nebo to riskne a pořídí čínu, to je jen a jen na něm. Je možný, že pořídí čínu, trefí dobrej kus a taky a s ní bude spokojenej, jako Ty. Ale ta pravděpodobnost je velice malá, v porovnání s pravděpodobností že trefí na dobrej kus, když bude vybírat mezi značkovejma (i bazarovejma) skůtrama.

Edit: Ještě si dovolím zareagovat na to, co jsi napsal nad mojí citací někomu jinýmu:
Akurat ti zabudol povedat ze zivotnost kluky je potom okolo 20tkm :P
no a ty počítáš. že ten skútr bez nějakých repasů vydrží víc? :D

Ano, počítám, že kvalitní skůtr vydrží daleko víc, než tebou uváděnejch 20tkm. A značkovej skůtr v týhle kubatuře při nějaký základní údržbě vydrží NĚKOLIKANÁCOBNĚ VÍC. Pokud čína vydrží 20tkm a je potřeba dělat repas kliky, tak i to samozřejmě svědčí o její "kvalitě" :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod TomiS » 16 črc 2014, 16:19

Tak teď jste mi způsobili celkem další starosti teda :mrgreen: Ale nevadí, musí bejt. V tom případě nějaké konkrétní návrhy na náhradu byste neměli, případně značku na kterou bych se měl spacializovat ? Nejsme žádní boháči, tak bych asi nešel do nějaký Hondy atd. Případně koli by ještě stál ten 150 válec do toho ? :) Btw: Na nějaký ty problémy s motorkou jsem připravenej, na vesnici mám známosti, který by mi určitě pomohli co s tim a jak :wink:

Edit: Ta 50tka byla Yuki, takže fakt žádná pořádná značka :mrgreen:
TomiS

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 črc 2014, 13:33

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod jackm » 16 črc 2014, 17:08

TomiS: Kup ojetou značku jako je Honda, Yamaha, Malaguti, Piaggio, Aprilia, nebudeš litovat od tohoto ruce pryč - špatné zpracování, špatná kvalita použitého materiálu, špatná spolehlivost. :)

Tady máš odkaz na stránku s ojetými skútry a je tam vytvořen filtr do 30 000 Kč a dalších věcí, zkrátka aby Ti to vyhovovalo:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 5Btyp%5D=8
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 16 črc 2014, 18:10

TomiS: Napiš kolik do toho chceš vrazit. Nebo dej rovnou linky na konkrétní inzeráty a zkušenější ti poraděj, jestli se o ten konkrétní kus zajímat nebo ne. Někde je tady téma o výběru 125ccm skůtra všeobecně, tak můžeš tam, ať se tady neplní téma něčím, co s ním nesouvisí. Vybírej ze značek, co píše jackm. Taky jedna rada - necpi celej svůj rozpočet jenom do skůtra, ale nech si pár tisíc na nějakej základní servis, kterej hned po koupi doporučuju nechat udělat - olej, filtry, brzdy, variátor, válečky, vodítka, řemen - nechat zkontrolovat, případně vyměnit opotřebený díly.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Brumlacz » 16 črc 2014, 19:34

je to fakt věc názoru a pohledu na věc ... já hlasuji pro čínu. Dneska už ta kvalita jde opravdu nahoru, doba rozpadajících se padesátek je pryč. Navíc skútr se dá za pár korun doladit. Nejde o maximálku, myslím, že každej ví co si může dovolit a nikdo na čínským skútru nepojede 130. Co se týče životnosti, když jsem byl naposled vyzvednout svoje žihadlo Kentoya Fever ze servisu kde mi týpek dělal to překitování, měl tam na výměnu oleje skútr Sharky a ten měl na tachecu 61000km takže to asi o něčem svědčí!!! Jak se tu někdo ptal kolik stálo to překitování tak něco málo přes 2000kč
Uživatelský avatar
Brumlacz

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 23 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Podolí u Brna
Skútr / moto: Kentoya Fever, SYM Symphony St 125
Tuning / úpravy: přestavba na 175ccm, zimní pneu, úprava karbecu

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod offrouďák » 16 črc 2014, 20:08

Zdarec závodníci :D , neprodáváte náhodou někdo tohohle skútra v good stavu ? Sháním něco na lítačku do práce.. Okolí Hradce Králové

tel. 606673555
offrouďák

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 črc 2014, 19:45

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod jackm » 16 črc 2014, 20:11

jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod offrouďák » 16 črc 2014, 20:23

To je tvůj inzerát ?
offrouďák

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 črc 2014, 19:45

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým jackm v 16 črc 2014, 20:42.

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2014, 06:36

Brumlo a na kolika/jakých značkových skútrech jsi jezdil,aby jsi to mohl objektivně porovnat ? Možná jseš s čínou spokojenej,protože nemáš možnost to porovnat se svezením,ergonomií atd značkového skútru. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod ROBOTOX » 17 črc 2014, 09:10

Blablabla furt dokola. Co maj ty značky navíc? Nebavme se o kvalitě u některých výrobců je větší (dneska se ten rozdíl u některých výrobců stírá) ale jaké prvky ergonomie? svezení? skútry jsou to oba. Takový tchajwanský Kymco se se značkama může dneska rovnat i co do kvality.
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků