Jako naschvál zrovna v tyto vyjímečně teplé dny krásně prodloužené sezóny, kterých se snažíme využít, aby byl na jaře absťák co nejmenší, jsem musel na silnici potkat dva cenťáky milimetrového drátku a zapíchnou si ho do zánovní zadní gumy. Sundávat kolo a shánět servis, kde mi ještě zalepí a vyváží se mi nechtělo, tak jsem si řekl, že je načase vyzkoušet na vlastní defekt tolik vychvalovaný Ultraseal. Koupil jsem
ZDE, flaška doručena do dvou dnů (chválím Českou poštu) a aplikaci do zadní gumy jsem zvládl podle jednoduchého návodu ráno, než jsem vyrazil do práce :
- Natočil jsem prázdné zadní kolo ventilkem dolů
- vyšrouboval kuželku
- našrouboval dodanou plastovou hadičku na ventilek
- druhý konec navlékl na vývod z flašky dnem nahoru
- postupným mačkáním jsem do pneu dostal 12 jednotek podle stupnice na boku flašky (rozměr pneu 160/60-14)
- odšrouboval jsem hadičku
- profoukl ventilek párkrát pumpou aby se vyčistil
- zašrouboval kuželku
- natlakoval pneu 2,8 atm
- protočil kolo ručně
- nastartoval a chvíli protáčel kolo na stojanu
- v průpichu se objevil Ultraseal, únik vzduchu zastaven
- vše při teplotě kolem 0 st. C
- oblekl jsem se a odjel do práce, rychlost do 100km/h - 17km trasa teplota -2st C
- při cestě nic negativního, žádné vibrace, ale ještě někdy musím vyzkoušet při vyšších rychlostech
- před odjezdem domů jsem kopl do pneu jestli je tvrdá a byla
- doma jsem změřil tlak, neušlo vůbec nic takže pohoda a můžu doporučit
Pro Ultraseal, přestože je dražší, jsem se rozhodl, protože je u nás známější a našel jsem na něj více kladných referencí.