angel2904
nem.pe: myslím, že je to trochu hloupost. Stejné jako kdyby to, co popisuješ způsobovalo to, že ti při každém zabrždění přední brzdou potáhne na stranu kde je kotouč a ty se navzdory bezpečnosti budeš prát s řídítky abys nesjel ze silnice. Že by se jedna strana pneu více doformovala jen proto, že je na stejné straně brzd.kotouč
[/quote]
no vidiš a na mojich obou motorkách to tak je asi zázrak to praní s řízením za tebe podvědomě obstará
centrum rovnováhy aniž bys o tom věděl
má to cosi společného s vůli (samozřejmě minimální)ve vidlici, máš brzdič jen na jedné noze
a při brždění dojde k tomu že se noha vidlice snaží ,,trochu" zkroutit kolem osy
přeci jen nohy jsou spojeny dole jen hřídelí kola
asi tak popisuje se to blbě snad to je srozumitelné
a na obou motorkách byla sjetější ta strana dál od kotouče
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)