Diskuze o pneumatikách. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
27 čer 2012, 09:35
Tak jsem nachal přezout na tyto pneu po pročtení spousty velmi kladných recenzí, a musím říct, že jsem od toho čekal trošku víc.
Pneu hučí jako prase, vždycky se koukám do zrcátka s pocitem, že za mnou jede minimálně naložený kamion.
Pneu by na mokru měly prej držet jako přibitý, zvlášť na mokrých přechodech a na vodorovném bílém značení.Dneska jsem s sebou skoro na přechodu flákl o zem (bylo naprosto sucho).Pneu v rychlosti cca 120km/h v levotočivých zatáčkách při náklonu rozvlní skútr tak, že musím brzdit, a protijedoucí auta začnou uhýbat, protože se to tak rozhodí, že to musí vypadat, že jsem buď sebevrah,nebo že s tím prostě každou chvíli plesknu o zem.
Před tím jsem měl Michelin Gold Standard, a nebyly špatný. je to dost velkej rozdíl.., do těhle bych už nešel
Máte je někdo taky???
28 čer 2012, 19:32
Podle mě nejlepší gumy, mám (měl) je na Burgmanovi 400 a nemohu si stěžovat, za mokra sedí výborně, přechody, asfaltové předěly na silnici bez problémů, žádné hučení.....Přední má najeto 20 000km a zadní 15 000km a ještě nějaký tisíc km odmotají, ale už jinému majiteli...
28 čer 2012, 19:59
Čeká mě co nevidět přezouvání a uvažuju taky o City Grip, ale teď mám drobný pochybnosti. Váhal jsem ještě nad Pirelli GTS a nebo Continental Twist.
28 čer 2012, 21:43
já mám zadní City Grip. Jsem s ní spokojen. Drží dobře a zanedlouho sjedu přední Dunlop, tak tam poputuje taky City Grip. Náklony dovolí dost velký. A při přejezdu kolejí a přechodů taky super. Za mě spokojenost. Moje vyrobena v Srbsku.
29 čer 2012, 16:31
Moje vyrobena v polsku
8steve píše:a máš správný hmotnostní index?
Zadní: Michelin City Grip 150/70 R14 66 S 300kg/180km/h
Přední: Michelin City Grip 120/70 R14 55S 218kg/180km/h
Tam si myslím, že by problém být neměl.Holt asi jezdím moc rychle
To hučení mě teda ale vadí dost,přes zavřenou integrálku je to zvuk jak naloženej kamion ve 100 km/h.Hlavně od předního kola.
A to vodorovný dopravní značení, tam by měla být dle recenzí vynikajicí stabilita a přilnavost, což teda nemůžu říct ani náhodou, protože když to ustřelí ve 20 km/h na suchým přechodu, nechci ani vidět, co to bude dělat na mokru.Zatím jsem s nimi neměl možnost otestovat mokrý asfalt.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 18:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
29 čer 2012, 16:47
Nemáš jí starou a tím pádem vytvrdlou? Není problém koupit i přes čtyři roky starou.
29 čer 2012, 17:48
cholstik píše:Přední má najeto 20 000km a zadní 15 000km a ještě nějaký tisíc km odmotají, ale už jinému majiteli...
15 000 na zadní pneu ?? Tak to já dal maximálně desítku na Dunlopce , a to už z ní byl slick když šla dolů .
29 čer 2012, 18:48
Jo je to tak MP, 15 000km na zadní bez problémů a ještě není sjetá,,,,jak jsem psal 2000 km ještě vydrží...
29 čer 2012, 21:49
Ja som na mischelin pilot šport najazdil 22 000 km, na zadnej.
29 čer 2012, 22:59
No něco na těch Michelinkách asi bude ... zrovna nedávno jsem koukal tady na tu :
http://www.motocyklovedily.cz/produkt/80264-130-70-13-m-c-63p-reinf-gold-std-r-tl.html... že bych ji koupil až SHINKO co mám půjde do sběrnýho dvora ...
29 čer 2012, 23:26
Měl jsem city grip ale moc se mi neosvědčily dal jsem na nich asi 12tis a začali se divně sjíždět hlavně na předku. Jakoby se dělaly v profilu hodně nízké zuby pily. Vrátil jsem se ke gold standartům a přjdou mi, že i lépe sedí.
30 čer 2012, 00:23
140/70-14 68S 207 RUNSCOOT MC TL DUNLOP koupeno v dubnu na zadní a max spokojenost...
30 čer 2012, 07:20
jofrix píše:Měl jsem city grip ale moc se mi neosvědčily dal jsem na nich asi 12tis a začali se divně sjíždět hlavně na předku. Jakoby se dělaly v profilu hodně nízké zuby pily. Vrátil jsem se ke gold standartům a přjdou mi, že i lépe sedí.
To může bejt i tlumičema . Na vině nemusí být pneu ...
06 črc 2012, 21:28
Tak já je mám na předku i zadku. Obě ze Srbska. A už jsem zažil úlet zadku asi tak ve čtyřicítce. Sucho, zatáčka 90° bez prachu. Naštěstí bez následků. Po ubrání plynu se zase chytla. Pneu však měla jen asi 500 km, tak jsem to připsal jejímu "neojetí". Od té doby však jezdím ostražitě, na přechodech zvlášť.
Z auta mám zkušenosti, že některé bílé lajny za mokra se chovají jak namazané sádlem...... Auto má čtyři kola, takže je to OK, ale na motorce - přiznám se, jezdím po čarách hodně pomalu.