Diskuze o pneumatikách. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
Odeslat odpověď

Re: Píchnutá pneumatika

31 pro 2009, 16:33

Tak myslím,že to je jasný. Prodám antipich Značka levně :lol:

Re: Píchnutá pneumatika

02 led 2010, 17:33

Rady píše:Mne rekli ze mi to po pouziti antipichu nedaji ani na stahovacku pneu, nebot si ji nenechaji zas..... antipichem.


Mě to v pneuservise vymněnily a ani necekli.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:15, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Píchnutá pneumatika

02 led 2010, 17:45

Já myslim že ten antipich je v klasické kovové nádobce s pevným ventilkem na pojistku(protlačení) a je to stejný jako sprej...tzn že ten tlak v tom neni tak velkej pokud na to nepůsobí sluneční záření nebo teplota větší jak cca 50°C , kapotáž na scootu máme všichni z plastu, do kufru nám sluníčko nesvítí a v létě jsem v kufru vozil džus a po 3hodinovým stání na koupališti se dal v pohodě pít...a kdyby to ruplo? neni to nic co se nedá odstranit jak jsem to dával do pneu tak jsem toho měl aji trošku na prstech a chová se to trochu jako smůla ze stromu, ale jde to pěkně dolů kapesníčkem..takže kdyby to z nezjištných důvodů ruplo tak prostě vyčistit celej kufr, udělá to stejnou paseku jako pivo nebo cola v plechovce...no a o mraze psát snad nemusím to má každej rozumnej všecko doma a ne v garáži kde mrzne..a k tomu bordelu co to dělá taky nvim, používala to teta do kol od kočárků, ty když jsme jí potom vzali a dělali si káru, tak sme několikrát měnili ty pláště atd a ta pěna se dá pěkně seškrábat, nevim co je v tom za problém, toť moje zkušenosti...:-D

Re: Píchnutá pneumatika

02 led 2010, 21:55

Mlha píše:Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s píchnutou pneumatikou. Bohužel se mi stalo že jsem píchnul o ostrý kamínek. V servisu mi pneumatiku zalepili tzv. tkaničkou. Jaké máte zkušenosti, dá se s tímto zalepením jezdit, nebo mám co nejdříve pomýšlet na výměnu celé pneu?



Jednoduchá odpověď. Ušlo ti to za třeba týden po opravě. Pokud ne co řešíš?

Re: Píchnutá pneumatika

02 led 2010, 21:59

For Stupa - no já bych to tak teda nebral, jestli ti to neušlo tak co řešíš...může mu to vypadnou z ničeho nic ve vysoké rychlosti a to mu pak nepomůže že si řekl když s tim týden jezdil ve městě a neušlo že si myslel že je to ok...to neni moc dobrá rada..musíš si prostě zjistit jestli je to dělaný norm že můžeš dál tu pneu používat nebo je to jen na dojetí

Re: Píchnutá pneumatika

03 led 2010, 00:13

Zalepeni knotem je jen provizorni oprava. Otazkou je, jake knoty pouzily.

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 08:41

Zase si musim trošku rejpnout... :twisted: Ty knoty se běžně používaj na opravy i v servisech.Záleží jen na tom o jakou díru jde :wink: Jinak co se týče vysvětlení, tak by nám přeci mohl poradit profesionál jeden zelenej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 09:14

Vzdyt pisu, ze zalezi jake knoty pouzili :wink: a take ne na vsechny typy pneu jdou knoty pouzit. Kdyz jsem se ptal, tak myslim ze mi rekli, ze to je mozne jen u pneu s ocelovym kordem.

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 09:18

U motorek se používá snad pořád ještě hadr, ale u aut už těžko seženeš pneu která v sobě nemá poctivou ocel :mrgreen: Stejně ve finále záleží na typu defektu a jeho umístění.Podle toho se volí způsob opravy nebo rovnou výměny celé pneu :(

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 11:04

No ja hadr nemel ani u B400, kupuji vzdy radialky. Vzdy je to o cene, kterou jsi schopny akceptovat.

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 12:20

kolem svojí bezpečnosti téměř cokoliv :wink:

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 13:09

Ono staci vzit ty rozdilne pneu do ruky a porovnat a clovek ma hned jasno :)

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 14:15

jel.en píše:U motorek se používá snad pořád ještě hadr, ale u aut už těžko seženeš pneu která v sobě nemá poctivou ocel :mrgreen: Stejně ve finále záleží na typu defektu a jeho umístění.Podle toho se volí způsob opravy nebo rovnou výměny celé pneu :(

No nevim jak u skůtrovejch pneu,ale na dospělí motorky...jako třeba tvůj velkej modrej.... seženeš i gumy s ocelovou kostrou...třeba Bridgestone..a i ten hadr jak ty říkáš tak nevim jestli je fakt takovej hadr, protože aramid, kevlar a jiný blbosti co na tom občas čtu nejsou zrovna věci který by nic nevydrželi.
jo jinak s Bridgestonama nedoporučuju gumovat až na kostru...mám od toho rozmlácenej celej podblatník ,zástěrku a značku :-D

Re: Píchnutá pneumatika

05 led 2010, 14:28

Daji se sehnat i na 13" kola, aspon v dobe kdy jsem vlastnil B400 to nebyl problem. Cena byla ale o 1000,- vys.

Re: Píchnutá pneumatika

17 úno 2010, 12:54

Když je to v běhounu není problém tam dát tzv "mašli",nebo knot, drží to bez problému, ale chce to praxi a kvalitní výrobek. Je totiž rozdíl koupit na burze nebo u čerpačky většinou polské knoty a profi, které používají pneuservisy např. Maruni, Quik Fix. Každé jsou z jiného materiálu, jiné tlouštky a na některé se používá k tomu určené speciální lepidlo a ne některé ne.A cenově jsou také někde jinde, tedy dražší. Co se týká průpichu, směr, velikost atd, také to není jedno jakým směrem vést protahovák otvor zvětšit krouživým pohybem a jště do rotace,záleží na postupu práce a pak je tam jeden pohyb nejdůležitější a to laik neví.Od toho pohybu se odvíjí i hloubka knotu v plášti. Když se na to podívá v pneuservise, ihned pozná, že to dělal laik a neodborně to opravil. Na tom závisí, jak v plášti knot bude držet. Proto se nedivte, že to někomu nebude držet. Zdá se to jednoduché, ale věřte mi, že kdo to neumí a dělá poprvé s nekvalitním materiálem nemusí se to povézt. Dělám to 7let a za tu dobu se nám ani jedna oprava tzv, knotem nevrátila u aut. V malém množství i u skutru a některých motoplášťů např choper,custom. Supersporty a rychlé motocykly bych takto neopravoval a nedoporučoval, maximálně na dojetí a navštívit pneuservis. Tam to posoudí, jestli oprava je možná, nebo je třeba koupit novou pneumatiku. Moto pneu je jinak dělána než u auta. Zjednodušeně má tenčí kostru, méně opletení, jinak kord pneu, po sjetí 50% vzorku je velmi lehce poškoditelná, třeba jen ostrým kaménkem se zimního posypu atd. Jsou tam i jiné směsi u supersportu dnes až tři v běhounu. Střed tvrdší a boky měkčí směs. Je to věda, nezdá se to.Proto u rychlých a silných motocyklů to raději nechme na pneuservisech a odbornicích, jde tu přeci o naši bezpečnost a zdraví. Mějte se pěkně Peťas
Odeslat odpověď