Gek je neponaučitelný, již jsme o tom diskutovali na skutrmotu.Tam se mě ptal na výhody a nevýhody atd.Koupí si raději krámy, kompresor, a příslušenství k mašlím nebo knotům, atd. Stejně to nikdo neumíte aplikovat, tak jak se má.Profesionál v pneuservise ví jak. Je tam jeden pohyb, již jsem o tom psal.Jinak je to nebezpečné a nikdo nepoznáte,je hluboko a kolik cm mašle je v plášti.Navíc to může vypadnout, při špatné aplikaci a je to jen oprava dočasná na dojezd do pneuservisu!!! Těmto rizikům a vození "krámů" se vyhnete po aplikaci Ultrasealu.Navíc motáte antipich a ultraseal. Antipich je "sajrajt"na dojetí, pokud ho necháte v plášti, zničí plášt postupně chemickou reakcí, navíc je tam stálá nevyvářenost.Máte tam bílou zapáchající tekutinu s určitou nemalou gramáží,tedy nevyvážeností. S tím rozhodně na motu nemůžete jezdit a na předku ve 100km/hod,no nevím? To je demontáž pláště, oprava pláště, montáž s vyvážením.Je fakt, že jsou "týpci", co tam dají ještě k tomu mašli a nechají antipich v plášti.
Už jsem tady, nebo na motu popsal dlouhé články o výhodách Ultrasealu. Mohu i naplnit ve svém pneuservise, ale asi raději budete vozit krámy,kompresory,mašle, bombičky,antipichy a možná celé rezervní kolo? K tomu vrácení do pláště?Je to velký nesmysl,je to chemická sloučenina, sice ředitelná vodou, ale je tam chemická reakce,plášť roztok znečistí a přidáním do nového a další aplikace? To tedy nevím jaký pneuservis by to dělal se zárukou na účinnost? To se nebavím o pracnosti,proč by porušoval postup a trvanlivost. Ta se předpokládá do sjetí pláště.Nic víc,nic míň. Pokud chcete šetřit za každou cenu, můžete znovu prořezávat vzorek moto pneu apod. věci? Nebo dávat do motoru zpět použitý motorový olej, nebo vypláchnout olejový filtr a vrátit. To je stejné, jako vrátit ultraseal.