Me vubec prekvapuje ten pristup. Koupim si cinskou potvoru, ktera je od vyroby tak konstrukcne z hlediska ramu mekka a nespolehliva, pak ji majitel chce tunit, protoze nejede, bodejt by jela, je to cinsky klunkr z blata uplacany. Nakonec to osadime sirsi gumou, nevim proc, kdyz ta zvykacka v zatacce je naprosto nezavisla na pneu, protoze stejne nevite co ta guma dela a kdy uleti. Sirsi guma muze byt akorat pohodlnejsi a bude polykat lepe nerovnosti, ovsem to co je schopna udelat v naklonu je vec jina.
Pro zakladatele vlakna snad jen tolik, ze me tyto "akce" prekvapuji u nekoho, kdo je zkuseny na moto. Pochopim to u 16ti leteho kluka, ktery sezral Salamounovo hovno a skonci v prvni zatacce na sterku. Je tady spousta argumentu proc to nedelat,ale ani jeden proc ano. Navic je to mlaceni prazdne slamy, protoze nazor ostatnich se nebere v potaz, protoze na kazdy argument existuje protiargument, ikdyz alibisticky nasim koncinam vlastni.
Takze si tam Lucky nasad treba gumu z traktoru, pak to bude dostatecne siroky, aby to drzelo na kolinku jak pribite a to ani stojan nebudes potrebovat....a to se vyplati.