13 zář 2013, 20:12
13 zář 2013, 20:52
14 zář 2013, 22:50
15 zář 2013, 01:56
15 zář 2013, 10:25
15 zář 2013, 11:13
15 zář 2013, 14:27
LukyGS píše:...Do toho mi i řekl že kdyby se mělo řešit vše co může a nemůže na scooterech být tak by polovina majitelů skůtrů ani nesměla vyjet z garáže. Viz ty kyty 150ccm na 125ccm motory, to je větší průser než prý pneu. Pak taky když lidi mění karbce za jiný, to samé s laděnýma výfukama a taky narážel na tuningové Variátory. V podstatě má pravdu, tohle vše je zásah do kostrukce vozidla a kolikrát horší jak širší pneu která třeba oproti válci 150ccm dokáže podržet.
15 zář 2013, 18:15
15 zář 2013, 20:26
15 zář 2013, 21:02
15 zář 2013, 21:17
15 zář 2013, 21:31
15 zář 2013, 21:40
LukyGS píše:S tim tuningovym variatorem bych nesouhlesil ze to neni konstrukcni zmena. V kazdem TP mas uvedenou maximalni rychlost a s tuningovym variatorem ji prekrocis, tim padem je to opet zavazna zmena v konstrukci vozidla. Pravda ale je ze bez rozborky to nikdo nepozna a tim padem je to vsemi pozehnano byt s tim varcem muzes udelat vetsi pruser jak ja s tou pneu ale ta jde bohuzel videt.
15 zář 2013, 22:23
Tak to jsem asi udělal závažnou změnu, jen nevím čeho... Honda píše v papírech 97km/h a já si předvčírem dovolil s origo motorem, jednotkou, variátorem, gumami a větrem v zádech jet skoro 110 Zasloužím nejpřísnější potrestání!LukyGS píše:V kazdem TP mas uvedenou maximalni rychlost a ... ji prekrocis, tim padem je to opet zavazna zmena v konstrukci vozidla.
A to je právě to. Podle mého názoru může být u pneu ta příčinná souvislost skoro očividná.Energy píše:... místo správné 130 150ku... aby to vypadalo hustokrutě jako megasportbajk. Už týpek v servisu mě při přezouvání varoval, že tam budu rychle zpátky. A taky že jo,... jsem se velice rychle obratem do pneuservisu vrátil a nechal si nazout zpátky správnej rozměr. Skoro se na tom nedalo jet.
15 zář 2013, 22:27