
Odesláno z mého Fold 2
JardaB píše:
... Kdo si přečte test auto pneu (pro motorky jsem nenašel -- škoda), kde se měří brzdná dráha s pneu s různě hlubokým vzorkem, dozví se že se brzdná dráha "kupodivu" u pneu sjetých na polovic a na zákonném limitu ... !! se prodlužuje !! V krizi vás i o 2-3 metry kratší brzdění na suché vozovce při krizovce zachrání od průseru (v autě) ... a na skůtru od zranění. Natož na vodě ...
convoy píše:Nechci se nikoho dotknout, nebo ho snad urazit, Ale nejste někteří moc velký histerky? Jistěžeˇse s ojížděním postupně mění vlastnosti každé pneumatiky. Ten rozdíl je ale tak malý, že ho 99% skůtrařů vůbec nepozná. Na hranici fyzikálních zákonů, kde by se ty změny mohly projevit taky jezdí opravdu málo kdo. Takže mi ostatní si v klidu budeme ojíždět pneumatiky až do minimální hloubky dezénu. Jo?
Kdo má potřebu, klidně ať si to přezouvá každý měsíc.
Tak mě napadá: je vůbec vhodné jezdit na skůtru/motorce? Ona totiž ta jízda samotná je dost nebezpečná činnost........![]()
JardaB
nedělali ty testy stejní odporníci, kteří tvrdí že běžný motorista ohrožuje sebe i všechny okolo tím že v létě používá zimní pneumatiky?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků