od wochomurka » 04 črc 2011, 23:27
Moje gumy předek 4mm a zadek více jak 6mm(měří mi to jen do 6mm a je to ještě hlubší). Vyrobeno v Brazílii. Najeto teď skoro 150km a dneska sem hodně zmoknul solo a pak i ve dvou. Gumy naprosto jistý, i v náklonech. Tam kde Goldstandarty a Contitwisty beznadějně plavaly a klouzaly byly Pirellky naprosto jistý. Po 150km těžko soudit, ale zatím z nich mám pocit více jak dobrý. U těch Pirelek je jinej předek a zadek a co sem koukal, se shoduje se vzorkem Diabel, co se dávaj na sportovní motorky. Osobně si myslím, že jízdní vlastnosti neovlivňuje až tak hloubka vzorku, jako použitá směs. On výrobce ví, co dělá. Nemám strach.
Jinak co sem měl kdy gumy na skútra, tak byly vyrobený: Schwalbe raceman-Singapur, Schwalbe Weatherman-Taiwan, Contitwist-Vietnam, Navigatory-Vietnam, Zippy1-Čína, Duro-Čína, VeeRubber-Malaysia, Metzeler ME7 Brazílie, Goldstandarty-Srbsko, Pirelli EVO-Brazílie, Pirelli Diablo-Brazílie, Sava MC16-Slovinsko.
Žádná z gum kromě Savy nebyla vyrobena ve státě, odkuď pochází značka. Pokud si výrobce pohlídá kvalitu, myslím si, že by neměl bejt až takový problém. S gumama na auto to bude podobný.
Ať žije globalizace.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)