Mirus1:
Jo, máš recht, jen naštve občas, že si řekneš "nemusím jet na druhou stranu republiky, tady v e-shopu to koupím i s dopravou za slušnou cenu, v okolí to ani není k sehnání, tak není o čem uvažovat". A pak je to hned problém. Telefon nezvedají, mail bez reakce, prostě "česká povaha". Vydrbat a dělat mrtvého brouka.
Cena je dost pádný argument, ale občas je to jen vábnička a až následně, po obdržení zboží, člověk lituje ušetřené stokoruny. A zase na druhou stranu jsem poslední dobou udělal nějaké nákupy - pneu, zrcátka, z eBay něco na mobil, z Číny nějaké drobnosti, a zatím vše v pohodě, ceny slušné, přístup perfektní, takže mi pak nedělá problém, pokud jsem o to slušnou formou požádán, vypsat hodnocení obchodu, zboží, nabídky, prodejce atd., protože mi to za to stojí a rád se k němu vrátím.
Tak snad podobných případů, jaké se staly medvědovi (a určitě nejen jemu) bude co nejméně.