Mirus1 - zastanu se medveda, i když on to určitě nepotřebuje. Zeptal ses ho, že "A proč jsi to na té objednávce neuvedl hned, když o tom píšeš předem, že chceš jenom letošní gumu." Ale on ve svém příspěvku jasně uvedl, že "...Luboš Koďousek "ano, je spolehlivý, má od něj pneumatiky", skutečností je, že přes mou žádost, aby sdělil předem datum výroby, rovnou poslal gumu s DOT 4911." toto dotyčný prodejce neudělal. On přece chtěl vědět, který rok výroby to je (jaký je DOT), a chtěl to vědět předem. Takže pokud to prodejce neuvedl, mohl by na tom stavět reklamaci. To, že se tvrdí, jaká guma se ještě považuje za "dobrou, novou" a jaká už ne, je irelevantní. Jsou prodejci, kteří se ke zboží (a nemusí jít právě o gumy) chovají tak, jak je třeba a jak si zaslouží. A pak jsou tu takoví, kterým je to totálně jedno. Zrovna tento týden jsem byl svědkem toho, jak známý objednal u prodejce přes Internet palivové čerpadlo k BMW, vybral z nabídky určitý typ podle čísla výrobce, doplnil požadované informace a zaplatil. A když mu došlo, nebylo v originálním obalu, místo pro BMW bylo určeno pro Hyundai Ponny, on zaplatil přes 700,- Kč, přičemž podle katalogu toto čerpadlo na Hyundai stojí +/- kolem 1.500,- Kč (mohl ho prodat a ještě by vydělal, jenže taky by nemusel najít kupce a už by byl lehčí o 700,- Kč). Reklamoval, chtěl vrátit, poslal zpět a v pátek mu přišla SMS-ka, že "hrubě porušil obchodní podmínky a zboží bylo shledáno jako použité", což, jak určitě víš, je problém, protože lze vrátit zboží do určité doby, ale v origo obalu, nepoužité. A tady od začátku vše na pytla. Neoriginální obal, rozbalené, zřejmě již aspoň jednou prodáno a vráceno, jiné zboží, než objednal atd. A ještě to na něho chtěli hodit. Tak se nediv, že člověk trvá na tom, že chce určitou věc s určitými vlastnostmi, parametry a předem se na ně ptá. A když na otázku nedostane odpověď, nelíbí se mu to. No, už zase jsem se rozjel..

Jen jsem chtěl říct, že když se před dodáním zboží jasně zeptám, zda je to ten či onen ročník, případně který to je, tak pokud nedostanu na otázku odpověď a dojde mi něco, co nechci, nejsem povinen se s tím smířit.
