Diskuze o pneumatikách. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
26 bře 2010, 09:19
Co takhle vzit poskozenou pneumatiku a skodu jit vymahat na sprave silnic daneho useku
29 bře 2010, 07:40
No, původně jsem to i měl v plánu,ale nějak mě kamarádi s podobnou zkušeností přesvědčili, že je to celkem nemyslitelné uspět. Sice by to možná i došlo ke zdárnému konci, ale za ty nervy mě to fakt nestojí.
Takže zahodit, zapomenout, dát novou a opět vyjet.
29 bře 2010, 09:15
Mojda píše:xanta píše:Pokud je pneu v záruce, lze ji uplatnit. Taky se mi to stalo.
A jak jsi dopadl, Xanto ? To asi zajímá vícero lidí.
Záruka uznána a nová pneu už dávno jezdí na skůtru! Pneu Contitwist.
29 bře 2010, 15:33
Nechci vám do toho kecat borci, ale myslím že není dobrý to hned shazovat na vadu pneumatiky...Dělají se vám tam bulky, protože pneumatiku máte nasazenou naopak, než má být. Na zadní pneumatice to nepoznáte, ale na přední se to projevuje právě tak, že za vyšších rychlostí jdou vibrace do řídítek a ty se taky klepou...Přesně tohle měl za problém kamarád, myslel si že má v **** ložiska řízení a dal to do servisu. Tam mu hned jak to dovezl ukázali ty malý bulky na pneu a co to dělá...přezuli a hned bylo pro problému.
29 bře 2010, 15:38
Na peumatice je napsano, jakym smerem ma rotovat...takze je na vine pak ten servisak, co to delal...
29 bře 2010, 15:43
On si to právě přezouval sám...ale jo, je to pak vina servisáka, nebo lidí v pneuservise v jiných případech, ale bylo to tím. Na zadní se to tak nepozná jako na přední.
29 bře 2010, 15:54
Nevim, jaky je pak vysledny efekt...ale vsechny gumy, ktere sem kdy na moto videl to maji vyznaceny...
08 dub 2010, 23:38
Nevím koho je to vina, či ne, ale na moto pneumatikách je to v dnešní době pro laika nepochopitelné, že např. vzorek do tzv "šípu" jde obráceně proti směru otáčení moto pneu. To je specifikum jen u motorek. U automobilů to tak není. Jsou tam směrové,ty se nazouvají po směru a je to i korespondující se šipkou otáčení na plášti, tedy ve shodě.Pak pneu asymetrické,kde je Outside a Inside, tedy vnější a vnitřní strana pneu,pak asymetrické a směrové, těch je velmi málo. Ta se nedá otočit a je jen doopravdy na jednu stranu, tedy, levá a pravá.U moto je to na směru, jak ukazuje šipka, tak nazujina ráfek, směr vzorku mě nezajímá, i když jde do "protisměru".To laika,amatera zmate a proto pneu otočí po vzorku a je to špatně.Výrobci to mají odskoušené a je to dělané pro větší km výkon pneumatiky, aj tím vás nebudu zatěžovat. S pozdravem Peťas.Nechávejte práci servisům a nepouštějte se do věcí které neznáte, nic neušetříte, jen si znepříjemníte život.
09 dub 2010, 07:39
Tak vám musím sdělit, že to asi podělal u mě onen servisák, který mi montoval pneu. Protože jsem se teprve při poslední výměne dozvěděl, že Conti Twist mají vyznačené oba směry rotace a to z jednoho prostého důvodu. Přední pneu musí být nasazena
OBRÁCENĚ proti zadní pneu. Tak to vyžaduje výrobce. Vůbec jsem o tomhle nevěděl, než před mi to před týdnem sdělili, když mi montovali novou přední.
Tak, kdo má tyhle pneu nasazeny, zkontrolujte si to radši, ať nedopadnete jako já.