Ahoj Petře a všichni . Také jsem zde dlouho nenakoukl a čtu to, co se ti přihodilo s respektem. Je mi to líto, stát se to může a stává se to, hlavně že to dopadlo jak to dopadlo. Tak jak jsi psal, být za tebou auto, tak nechci předvídat
. Přeji ti brzké uzdravení a návrat do sedla jednostopu a jen na tobě jakého. Já jsem se vždy při výběru řídil srdíčkem. Postupně jsem přecházel jako většina z těch slabších a skončil jsem Kawou 1500. Z důvodu nemoci jsem s motorkou musel rozloučit se slzami v očích a po dvou letech jsem se na dvě kola vrátil, nejde bez toho pocitu z jízdy žít. Proč o tom píšu, ... polemika k váze a bezpečnosti. Buroše 650 mám 2 roky a s čistým svědomím můžu říct, že se na něm necítím až tak bezpečně jako na Kawě, která měla takřka 400 kg a to beze mne. Byla jak přilepená k asfaltu a v zatáčce se daly brousit stupačky, někdy i výfuk. Střet se zajícem jsem zaregistroval jen jako výmol v cestě. Všichni tady máme zkušenosti na dvou kolech, tak si dovolím takové srovnání pro ty, co píšou, že to není o váze. Jestli pojedu z prudkého kopce na té 400 kg motorce 40 km/h tak to bude pomalá pohodlná jízda bez většího rizika, než když pojedu na jízdním kole značky Ukrajina co váží 15 kg, pojedu těch 40 km/h
, tak se budu loučit pomalu se životem a dělat v hlavě "uzávěrky". Tolik k tématu také já. V žádném případě ovšem nechci a ani bych si to nedovolil navrhovat, co si má kdo koupit Petře. Koupě motorky a nakonec všech těch našich chlapských hraček je většinou o pocitech, imagu, adrenalinu, ne o užitečnosti, potřebnosti a podobných nesmyslech.
Na závěr chci tobě Petře popřát aby jsi byl co nejdříve a s nejmenší újmou v pořádku, aby tě to ježdění stále drželo a bavilo, ono těch srn za život zas tolik nepotkáš a ať se brzy setkáme někde třeba i na pumpě. Všem krásný zbytek svátků a hodně,,,hodně zdraví v novém roce se spoustou kilometrů bez kolizí a šrámů. Pety i za Irču.