od petr311 » 16 zář 2014, 22:36
Michale, z velké části máš pravdu, i když na druhou stranu, já jsem si pečlivě prostudoval celé vlákno tady na skutrforu věnované MP3 a tam jsem viděl odkaz na video, kde maník na mp3 dost brutálně havaroval...
Taky jsi tam sám přiznal, že už jsi s ní spadl a ještě někomu že to podjelo na štěrku? abych to nepopletl. Nechci to tu moc dál rozebírat, možná by nebylo marné přenést tuto diskuzi do vlákna k MP3.
Já řeknu na rovinu, že sám pro sebe bych mp3 nechtěl. Podle mě má velkou výhodu když na tom chtějí jezdit dva. Třeba mojí by to pomohlo při nastupování - zamknu kola, ona nastoupí přes sedadlo řidiče, posune se dozadu, pak nasednu já, nastartuji a jedem. Na kterém skútru to lze takto udělat? Já bych řekl že na žádném. Jako když jedeme někam na výlet a prostě když má manželka několikrát za den se šplhat na toho skútra v motohadrech, tak to není fakt žádná sranda a už ke konci výletů bývá z toho fakt unavená...
Dále třeba zastávka na tankování. Zastavil jsem, zamkl kola, já slezl, manželka zůstala v pohodě sedět na svém místě, zaplatil jsem a jeli dál. Vůbec nemusela seskakovat a znovu naskakovat, tak jak to musí dělat na Beverly. Kdybych to za den napočítal, tak těch akrobatických kousků za den je požehnaně...
Nehledě k tomu, jak píše Michal, 3 kola více vyžehlí případné nerovnosti. Svezení na mp3 500 LT byla fakt jak jízda v nějakém Cadillacu nebo k čemu přirovnat, prostě spousta místa, pohodlí, i po přejetí nerovností na cestě jen měkké zhoupnutí a pohoda. To na Beverly je hlavně moja dost dobitá - sedadlo spolujezdce je dost tvrdé.
To řízení je něco mezi mini autíčkem a skútrem. Jízda nebo pocit z jízdy je skutečně lepší než alespoň na Beverly. Jako nemyslím si, že lze se 100% spolehnout, že to nemůže podjet, ale určitě jízda je bezpečnější než v jedné stopě a o bezpečnost jde především, protože bychom na tom cestovali dva. Kdybych jezdil sám, tak čert to vem, zabít se můžu na obyčejném skútru.
Co mě ale hodně mrzí že MP3 alespoň verzi 500 neudělali ještě malinko delší aby bylo trošku více místa na nohy pro řidiče a hlavně měla být větší nádrž - alespoň 15L. Těch 12 mi přijde dost málo vzhledem k větší spotřebě, to mám obavu, aby to nebylo jak jsem měl u Agility City 125, že jsem jen jezdil od jedné benzince k druhé ...
No ale v každém případě tu cenu hodně přemrštili, ta je prostě brutální. Kdyby to bylo alespoň do těch 200.000... no prostě pro obyčejné lidi s podprůměrným platem tohle není. Možná bychom na to našetřili, ale za cenu obrovských obětí a odříkání... no prostě je to na houby.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300