No tak já se asi budu muset omluvit, pač včera mě táta i s pěknou bolestí vytáhl z postele telefonátem, že muu zas jeho krám dělal cestou do práce bordel, výstřelem z vejfuku mi poškodil koncovku, skoro zastřelil kolemjdoucí babičku, a dojel na jeden válec. Tak jsem včera jezdil jak přivožralé (kdo ví, co to je pěkná bolest hlavy, určo pochopí) a tak jsem místo původního přechrápání dne byl v sedle kejvačky, jezdil do krámu pro díly, pomáhal tátovi se v tom rejpat, večer jsme pak ještě MUSELI na návštěvu ke kámošovi domluvit pár důležitých věcí, takže jsem mu pokřtil záchod mým oběděm, a v půl jedenácté jsem se teprve dostal domu. Takže dnešek asi prochrápu, cejtím se jak po vopici, motá se mi hlava, a neriskoval bych radši jízdu do většího, než vesnického provozu.
A tak jsem se těšil, industriální památky miluji. Ale stejně má Sferrari prázdnou nádrž, a já posledních pár kaček, a vejplata přijde až koncem týdne. Ale abych neutek jen jako zbabělec, zkusím na některou další středu domluvit exkurzi v Praze na taky zajímavém místě! Pokud bude známej spolupracovat, bude to i zadarmo!
Tak držte palce, a pozdravte za mě čistírenskou parní techniku.
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.