Nechci Ti plevelit cestovní vlákno, ale z hlediska Tvého nájezdu, často s pořádnou batožinou, občas i s baťůžkem, to je 350 ccm skoro málo (zvlášť u Forzy se ten objemový rozdíl 300/350 subjektivně skoro stírá). Jasně, že se to dá a člověk i ve dvou ten výlet odjezdí. Ale např. v Rakousku na okresce při předjíždění pomalejšího auta kolem 90-100 km/h už tam ta dynamika občas chybí i při sólo jízdě.
Jen je škoda, že těch plnotučných 4-stovek ubývá... co vím, tak vlastně jen Burgman, který je dle mého už dost morálně zastaralý, jeho "napodobenina" od SYMu, pak BMW, které má hodně nadsazenou cenovku za to, co nabízí ( o servisu nemluvě) a X-Citing od Kymca, který mne sice motoricky uspokojil, ale je zase poněkud tvrdší a s menším podsedlovým prostorem, takže všechno má svoje... výběr nového vůbec nezávidím.
Já bych dnes asi při hledání nástupce zhřešil, opustil skútr a volil mezi Triumph Tiger 660 Sport a Kawa Versys 650 (Triumph navíc nabízí quickshifter, který bych si tam byl ochoten připlatit). Ale naštěstí to neřeším a zatím užívám Forzu s mnohem menším ročním nájezdem

Všechno by změnil nový skútr od Hondy 400-500 ccm mezi Forzou 350 a 750, ale tomu asi dnešní doba nepřeje.