adacarp píše:Tak já tam nebyl,ale jedu jako každý rok příští víkend do Rožnova,tam to bude jako vždy velké.
Jo to je taky bezva akce pro skutristy, bude tam určitě kolega s elektroskutrem z Uherského Hradiště, jako každý rok.
-- 29 kvě 2024, 21:38 --
goes píše:e-Kája píše:Tak chlapi, přiznejte se, kdo z vás se byl podívat na elektroskůtry v Pelhřimově?
Byly tam mimo jiné e-skutry Silence S01+ a Super Soco CPX Pro.
Oba sem si osobně vyzkoušel a podstatně lepší co se týká výkonu a ergonomie mi přišel Silence:)
Bylo to super. Dal sem tech 120 km ani ne za hodinku a necelou pulku nadrze. Koukl se a rychle zpet.
Bylo prima se vratit do detstvi kdy jsme pri dovolene jezdili s papirovou mapou a cely itonerar byl postaven na to kee je jaka benzinka s jakou oteviraci dobou.
Byl tam i kolega na ev skutru. Psal mi pred chvili ze bude-li dobre pocasi tal v patek by mohl byt zpet
Bice takovych aktivit.
Tak to mě těší, že jsi se zúčastnil, ikdyž tak trochu ikognito, škoda že jsme nedali řeč, třeba by se prolomily ledy
Je pravda, že plánování je v případě elektro pohonu hodně důležitá věc, ikdyž nabíječek je v poměru k počtu elektromoto docela dost, akorát občas je docela challenge se vystřídat s e-auty, jejichž majitelé šetří korunky a tak nám občas "blokují" pomalejší zásuvky na stojanech
Můžu se zeptat na jakém e-skutru tam kolega byl? Možná že tam přijel na tajňačku, jelikož jsem ho nezaregistroval. Po vlastní ose tam přijely 2x eRider Puma a jeden GreenRoute Flex, jinak ostatní na e-motorkách, včetně elektrického Pionýra
Jo a co se týká délky trasy tak výše jmenovaní elektroskútristi to měli celkem 400km tam a zpět (jeden z Teplic, druhý od Turnova a třetí z Uherského Hradiště) a ani jeden neměl problém ujet trasu 200km s jedním kratším mezinabitím
-- 29 kvě 2024, 21:51 --
LadaM píše:To CPX je něco jako Adibas?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne, to je jen pouhá přesmyčka nebo slovní hříčka, s Hondou PCX to nemá designově nic společného ani vzdáleně. Jsou jiné čínské skútry, který se ten design Hondy snaží napodobit, ale jmenují se úplně jinak. Škoda že se Honda soustředí jen na benzínové skůtry, myslím že jí díky tomu v elektru slušně ujel vlak. Ten koncept elektrického PCX vypadal docela zajimavě, ale bohužel parametry (hlavně dojezd) byly oproti konkurenci hodně slabé, ujelo to myslím jen 60km, což se dá akceptovat snad pouze u e-skutru do 45km/h. Takovýhle stroj musí ujet minimálně 100km. No a tenhle parametr Super Soco i s docela slušnou rezervou splňuje a proto se i celosvětově docela prodává, ikdyž nemá tak kvalitní plasty, tlumiče, brzdy, gumy atd. jako Honda. Ale oproti jiným, levnějším číňanům je už SuperSoco v dostačující kvalitě.
-- 29 kvě 2024, 21:59 --
goes píše:Tak on to jako neni spatny skutr... jen za cenu 350ccm skutru mas vykonem ekvivalent 110 ccm skutru. Nema to zadny kufr, nabijist do den a realne, kdyz se budes hodne setrit v eko modu rychlosti do 50 kmh ujedes 80 km. Kdyz jedes po praze v ramci provozu, tu 70 tu 90 tu 50 tak jsi tak na 50 kor pri mych 110 kilech
Jedinou vyhodu asi vidim v tom, ze s tim pujde parkovat ve sklepe panelaku, coz s benzinovym nejde...
Teď asi píšeš o verzi s jednou baterií, se dvěma by to mělo ujet přes 100km určitě. Co se týká výkonu, tak verze CPX Pro má lehce navýšený výkon oproti verzi bez Pro. Ten úložný prostor pod sedlem zaplněný dvěma bateriemi mi taktéž nepřijde ideální, ale to je zase daň za jejich snadné vyndavání. Zbývá tedy jedině pořídit větší Topcase.
BTW: jeden můj kámoš parkuje elektromotorku přímo v bytě, v obýváku a když jí veze výtahem, musí sklopit stupačky nahoru a stáhnout páskou, aby se tam vešel