od _Tom_ » 24 kvě 2011, 09:44
od BigMac » 24 kvě 2011, 08:54
@wictor: Vzhledem k narůstajícímu zájmu o PCX, o kterém svědčí momentální vyprodanost všech těchto skútrů v ČR, délka tohoto vlákna i fakt, že je nás tu čím dál více, doporučuji se zamyslet nad strukturou části diskuze věnované Hondě PCX. Myslím, že by neškodilo toto konkrétní vlákno na jeho 104. stránce ukončit, používat jej jako zdroj častých otázek hlavně pro začínající uživatele (FAQ) a dále se věnovat konkrétním tématům provázaným s tímto zajímavým skútrem (např. pneumatiky, motor a variátor, brzdy, úpravy atd.). Nemusím zdůrazňovat, že se tak celá oblast zpřehlední a v rámci konkrétních vláken budou diskutovat jen uživatelé, kteří k tomu budou mít co říct a nezapadnou témata otevřená před X stránkami. Pochopitelně jedno z vláken může zůstat na obecné povídání ze života PCX-kářů. Je zde více takových lidí, kteří by se mnou souhlasili?
od BigMac » 24 kvě 2011, 09:16
Je třeba se zamyslet nad tím, k čemu toto fórum vlastně slouží a jak bude vypadat za rok, tři, pět nebo deset let. Pokud by byl cíl mít např, v tématu Honda PCX celkově 1000 stran mišmaše, pak to fórum nebude sloužit jako zdroj informací, ale jen diskuzní platforma pro momentální potřebu. V takovém případě by se příspěvky starší 90 dní mohly automaticky mazat. Pokud by to ale mělo k něčemu vést, strukturovanost je nutná.
Dlouhodobě jsem administrátor jiného diskuzního fóra věnovaného specifickým automobilům, kde máme dělené oblasti podle typu auta, pak dělení podoblastí podle konkrétního uzlu nebo zaměření a nakonec každé samostatné téma má rozumný název a v něm se diskutuje o konkrétním subjektu. Pokud diskuze začne vést jiným směrem nebo někdo vloží čistý off topic, definovaný moderátor řídí diskuzi zpět k tématu, případně edituje/maže, aby byla diskuze i za 5 let přehledná. Děláme to tak 7 let a zatím se v tom všichni vyznáme...
Tím neříkám, že by struktura měla vzniknout jen pro PCX. Jen současný trend nám jasně ukazuje, že o PCX toho tady bude asi zanedlouho hodně. Pokud by uživatelé NRG-ček nebo SH-ček taky tolik diskutovali, taky by měli 104 stran za rok existence jejich typu skútru.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km