05 říj 2012, 14:16
08 říj 2012, 11:49
08 říj 2012, 15:36
08 říj 2012, 15:37
Vejce píše:Co se týká pcx, tak tam bych to asi až tak nedělil. Udělal bych PCX FAQ a tam bych dal ty nejprobíranější věci. Jak vyměnit žárovky, kde se vypuští olej, jak udělat totok a jak udělat totok....
08 říj 2012, 15:47
30 led 2013, 09:01
30 led 2013, 10:06
30 led 2013, 10:47
07 úno 2013, 22:40
_Tom_ píše:Na podskupinách se pracuje. Takže věřím, že časem budou
08 úno 2013, 01:15
09 úno 2013, 22:04
21 kvě 2013, 16:34
_Tom_ píše:částečně máš pravdu, otázkou je jestli témata burgman 400, majesty a další, trpí stejným extrémem jako PCX. není to jen o "neschopnosti moderovat" ale i o přístupu přispěvatelů. Přijměte to jako fakt nebo alespoň aktivitu ze strany moderátorů udělat alespoň něco.
Zkusme to takhle s rozdělením a další příspěvky prosím směřujte do viewforum.php?f=45
sice je PCX nyní i ve volných diskusích, nicméně teď tu řešíme OT, tak myslím, že můj příspěvek by mohl být poslední k tématu přesunu.
22 kvě 2013, 19:45
04 črc 2014, 13:54
25 črc 2014, 20:31
Mr. X píše:Pokračování diskuse z tématu Honda PCX 125 - volná diskuze
Další témata tím možná netrpí nebo né tak zásadně, ale to taky může být jen otázka času. Tak jak rychle se z PCX stala masovka a jeho téma se zahltilo, se to stejně rychle může stát kdykoliv v budoucnu u jiného modelu, pokud dokáže natolik zaujmout lidi jako se to stalo u pcx.
Nehledě na to, že množství příspěvků bude postupem času narůstat ve všech tématech a ikdyž téma nemá 400 stran, určitě by se i jinde hledalo lépe podle kategorií než v jednom tématu o 100 stranách. Později to bude X násobná práce třídit víc témat s mnohem více příspěvky. Samozřejmě to nemá smysl u modelů, kde je na fóru jeden majitel a 5 příspěvků.
Podle mě je lepší na to být připraven, mám na mysli mít na to připravené fórum s podsekcemi než se pak i v dalších případech dostat do stejný situace.