a ja bych do toho zas vubec nezasahoval, nakonec pro to plkani sem hodne lidi chodi
abyste z toho pak neudelali neco jako scootertuning, kam uz skoro nikdo nechodi
pokud chce nekdo informace, google je z toho stejnak vytahne
Vejce píše:Co se týká pcx, tak tam bych to asi až tak nedělil. Udělal bych PCX FAQ a tam bych dal ty nejprobíranější věci. Jak vyměnit žárovky, kde se vypuští olej, jak udělat totok a jak udělat totok....
_Tom_ píše:Na podskupinách se pracuje. Takže věřím, že časem budou
_Tom_ píše:částečně máš pravdu, otázkou je jestli témata burgman 400, majesty a další, trpí stejným extrémem jako PCX. není to jen o "neschopnosti moderovat" ale i o přístupu přispěvatelů. Přijměte to jako fakt nebo alespoň aktivitu ze strany moderátorů udělat alespoň něco.
Zkusme to takhle s rozdělením a další příspěvky prosím směřujte do viewforum.php?f=45
sice je PCX nyní i ve volných diskusích, nicméně teď tu řešíme OT, tak myslím, že můj příspěvek by mohl být poslední k tématu přesunu.
Mr. X píše:Pokračování diskuse z tématu Honda PCX 125 - volná diskuze
Další témata tím možná netrpí nebo né tak zásadně, ale to taky může být jen otázka času. Tak jak rychle se z PCX stala masovka a jeho téma se zahltilo, se to stejně rychle může stát kdykoliv v budoucnu u jiného modelu, pokud dokáže natolik zaujmout lidi jako se to stalo u pcx.
Nehledě na to, že množství příspěvků bude postupem času narůstat ve všech tématech a ikdyž téma nemá 400 stran, určitě by se i jinde hledalo lépe podle kategorií než v jednom tématu o 100 stranách. Později to bude X násobná práce třídit víc témat s mnohem více příspěvky. Samozřejmě to nemá smysl u modelů, kde je na fóru jeden majitel a 5 příspěvků.
Podle mě je lepší na to být připraven, mám na mysli mít na to připravené fórum s podsekcemi než se pak i v dalších případech dostat do stejný situace.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník