Ciao
Jsem rád, že přispíváte.
Upřímně, jsem samouk, a nechat si poradit nepovažuju za ostudu ani v 56-ti
Naopak, rád se nechám poučit.
Můj "styl brždění je jednoduchý:
a) jezdit podle viditelnosti (světlo, zatáčky)
b) vidím-li překážku nebo pokud nevím jak zatáčka vypadá (ostrost, vozovka, ..) s předstihem, využívám primárně brždění ubráním plynu
c) pokud jedu rovně a je sucho, brzdím oběma, je-li mokro víc zadní
d) v zatáčkách se snažím spíš nebrzdit, ale když musím, tak spíš zadní, přední jen přibržďuju
e) v kolonách před semaforem (tj rychlost 0-30): když rovně - obě, při proplétání - hlavně zadní
f) když mě nějaká překážka přesto překvapí, využívám radu: brzdi maximálně oběma, pak zcela uvolni (nemám ABS, tak abych měl maximální kontrolu stopy) a snaž se vyhnout/protáhnout se mimo - zatím jsem tuhle radu musel využít - ZAPLAŤPAMBŮH - jen 2x a podařilo se.
I když osobně některé věci už mám za ta léta až moc zažité na to, abych je v krizové situaci měnil, při normální jízdě mi to může pomoct jet bezpečněji.
a ne jen mě - A VVVVO TTTO TTTADDY DE NEEEEE
Pokud někdo byl na placeném školení, kde učí profíci, třeba by sem moh dát pár základních rad, nebo možná má někdo nějakou učebnici tak sem vložit pár naskenovaných stránek nebo odkaz na články.
I když po tom co se
stalo ve čtvrtek kolegovi, tak tahle znalost ne vždy pomůže
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.