Je to velmi jednoduché. Dříve se na moto nádrž dával ventil na otevření benzínu. Otevřel se a už tekl. nyní je tam podtlakový automat, který otevírá benzín jen při chodu motoru
. Ten je umístěn pod nádrží a vedou z něho 3 hadičky jedna do nádrže, druhá do karburátoru a třetí do kolínka pod karburátorem. Stačí vytáhnout hadičku z kolínka pod karburátorem a nasadit na ní plastovou injekční stříkačku a nasád vzduch z hadičky tím se vytvoří podtlak a benzín pěkně nateče ( nechat asi 30 sec.) do karburátoru. Potom hadičku vrátit na místo a jde to pak našlápnout na první brnk. Funguje to i když je scoter celou zimu nepojízdný. Z karburátoru se totiž benzín odpařuje a už za 2 dny je ho tam málo. A nebo to všechno vyhodit a dát pod nádrž klasický benzínový ventil a je po problémech. Tímto špatným startováním trpí všechny čínské skůtry.