Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
19 črc 2015, 11:23
Ahojte, dostal som skúter značky XINLING kde bol pôvodne motor 5OCM potom bol menený na 80CM 4-takt.
Dlho sa na nom nejazdilo(min. 4 roky)...
Dal som si za ciel nejakym zazrakom ho spojazdnit, no uz ma prechadza trpezlivost...
Vymenil som na nom startovaciu cievku, lebo nesiel starter, vymenil CDI a cievku zapalovania, novu NGK, nova baterka... Potom by uz mal udajne skuter ist...
Na moje pocudovanie som skuter nastartoval, no zacal mi striekat benzin z otvoru na motore kde je pripojena hadicka ktora ide do vzduchového filtra...
Pred startovanim som skontroloval olej, bol menený a bolo ho dostatok. Po povolený uzáveru na doplnenie oleja mi odtial zacal pod tlakom valit benzin zmiesany s olejom.
Viete mi priblizne povedat o aku zavadu by sa mohlo jednat?
Vopred dakujem
19 črc 2015, 13:03
Nezatvara ti ihlovy ventil na karburatore, a je otazka ako je na tom podtlakovy ventil od nadrze, ten asi prepusta tiez, zacni nim
20 črc 2015, 09:02
Díki za radu. Myslel som že bude problem niekde okolo motora, tesnenie hlavy a pod.
Mohlo sa to stat aj tak, ze ten podtlakovy ventil z nadrze som prefukol s kompresorom a tak ho poskodil?
Nasledne na to mi tiekol benzin do vzduchoveho filtra cez karburator...
20 črc 2015, 11:05
Tak už znáš i příčinu,proč tomu tak je....
23 črc 2015, 15:43
Takže pod výmene podtlakoveho ventila som skuter nastartoval hned na prvy krat.
Dakujem za rady, nikdy by ma nenapadlo ze chyba moze byt v tom.