Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
15 dub 2014, 07:57
.. pokud skůtr delší dobu stojí vypaří se mu benzín z karbecu i cca 50cm dlouhé hadičky od nádrže (v nádrži je podtlakový ventil, ten nepustí benzín dál když nejde motor), takže po delším stání se musí dlouho točit než benzín nasaje...
to co popisujete vyžaduje skůtr prohlídnout, zda nenasává někde vzduch - je tam složitej systém podtlaku u karbecu, jestli nějaká hadička nezteřela, nevyvlíkla se ... + zkontrolovat jiskru... a pokud je vše ok pak seřídit karbec ..
Jinak já osobně nedám na GY6 125/150 dopustit - mám doma tři (dva skůtry a 4k) a vše chytá na "brk" a jede jak "ďas"..
06 dub 2015, 15:51
Mám skutr Garelli four stroke 125 rok 2002 i když je to ital tak si myslim ze celej pajšl je čína a to konkretne kymko z mtorem GY6 4T vzduchem chlazeny.Pokud ho chcu nastartovat i po jednodeni pauzi musim pákou pak uz nekdy chytne na starter,ale potom se roztočí zadni kolo takovou razanci že ho musim zabrzdit. Je to dost nepřijemny protože pokud mam zastavit tak se rve motor z brzdou.Myslim že to dela ten el.sitič pokud ma nekdo naky napad jak to odstranit tak sem snim. Jelikož sem ho na podzim vytahl z kopřiv a přes zimu daval dokupi tak co se těchto karburatoru tyče nemam žadne skušenosti.