Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
Odeslat odpověď

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 14:58

kocur píše:Trochu se pleteš - Honda, Nissan, Toyota, Subaru válcovaly Amíky už o dvacet let později. Zlatá osmdesátá patřila japonským automobilkám. Mimochodem, nejlepší hodnocení EuroNCAP bezpečnosti získalo teď čínský auto, takže Číňani se učí rychle taky.
Jasně, že YUKI není Honda. A s Yamahou jsem neměl jedinou závadu, taky pravda. Ale trochu nuda...

Zase bludy ......
Taky to čínské auto stojí 650 000,-Kč !!!! (původní odhad pro čr byl 550000,-) , takže senzace by to byla kdyby za to auto chtěli 250 000,-Kč ,ale takhle to to žádný zázrak není. Takže to není žádná konkurence.
A hlavně se na výrobě a konstrukci podíleli bývalí "zaměstnanci a šéfové" BMW a VW , takže číňani umí stále ho*no
Za 650 000,-Kč si koupím raději Pasata, Superba, Avensis atd .... které ty crashtesty splnili stejně.

Zázrak se nekoná.
Naposledy upravil Lubik dne 23 led 2014, 15:01, celkově upraveno 1

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 15:01

TUNER
Co píšeš, je svatá pravda. Nečekám, že za 18 tisíc budu mít v garáži nadupanou Hondu, co pojede 130, bude žrát 1,5 litru a vydrží 150 tisíc km.
Na druhou stranu japonské značky si nechají kvalitu nejen dobře zaplatit, ale přeplatit ( i když jsou vyrobený ve VSR, ČLR a jinde).
Na třetí stranu, kdyby to nejezdilo, nebyly by na silnicích miliony čínských jednostopých vozidel.
Vím, že YUKI má o 1/3 nižší výkon, o 1/3 nižší životnost, o 1/3 menší spolehlivost. Ale předpokládám, že přesto bude nová jezdit. Řeším problém, který není v konstrukci, ale banální závadě. Snad jsem se vyjádřil jasně.
Ale lepší, kdyby odpovídal někdo, kdo má ćínu.
Taky neradím ženám, jak se vypořádat s premenstruačním syndromem. Že se měly narodit jako chlap, je sice pravda, avšak na h.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 15:03

kocur:
Vím, že YUKI má o 1/3 nižší výkon, o 1/3 nižší životnost, o 1/3 menší spolehlivost. Ale předpokládám, že přesto bude nová jezdit. Řeším problém, který není v konstrukci, ale banální závadě. Snad jsem se vyjádřil jasně.

Vyjádřil jsi se naprosto jasně ...

Rada na závěr: Nevíš si s tím rady ? Dej to prodejci ať to vyřeší, je to nové v záruce, tak ať se stará ....

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 15:14

Lubik
Dík za radu! Už jsem psal, že prodejce přijede z Č. Budějovic a motorku zprovozní. Jen jsem chtěl navázat na téma a poptat se, když se něco podobného bude příště opakovat. A na moto je 10 tisíc sleva jako na předváděcí, takže není už 2 letá záruka. Nicméně od nova to jezdit musí. To jezdila i Jawa 90 z Povážských strojíren, než v 1600 km odešla klikovka.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 15:39

Hlavně aby Ti řekl: Co tomu bylo a jak to opravil ...

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 16:24

Jasně, že jo. Nejdřív se tomu nechtělo, protože to v zimě vezli na vozíku a nastydlo to (předtím v poho). Po ohřátí ve sklepě buď palivo (zvodnatělé) nebo svíčka. Ale tohle jsme si vysvětlovali mobilem. Až přijede cca do 10 dnů, dá mi nalejvárnu. Rád se na starý kolena ještě něco naučím. A procvičit si prsty je dobrý na artritidu a hlavu na Alzheimera.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 16:53

Od příštího roku platí nové nařízení EU 368E/25 ve kterém se říká, že každý majitel, jenž udrží svůj nový čínský stroj v chodu alespoň dvě léta od nabytí, dostává automaticky na příslušném úřadě s rozšířenou působností osvědčení o složení bakalářské zkoušky v oboru motomechanik specialista, na základě které mu je přiznána sleva na jízdné ve všech prostředcích hromadné dopravy a to doživotně :shock: :shock: :shock:

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 17:08

kocur píše:Až přijede cca do 10 dnů, dá mi nalejvárnu.
´

Hlavně se prosimtě zeptej na tu pojistku do mrazu, která v teplotách kolem nuly nedovolí nastartovat...

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 19:42

Tady vidíte, že provozovat výrobek čínských soudruhů přináší řadu vymožeností, protože to je taková technologická anvantgarda (mrazová pojistka). Ono se nastydne (na motocyklu bez pojistky), kýchá, nepracuje a někdy nedokáže udržet v ruce ani knížku s citáty velkého Mao Ce Tunga.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 20:48

To jsem zvědavý jaká další překvapení tě ještě budou čekat. Máš pravdu- je jich v té zemi hodně. Brácha pojede za bráchou přes troje hory a řeky pak mu to chcípne zimou v půlce zpáteční cesty a zmrzne, no jo, ale my tady b naší zemičce vymíráme- tak bacha na to! Fakt jsem zvědavej až se projedeš jaké budou tvoje zkušenosti. Já to bral u nás i přes díry v silnici dost velký a zatím dobrý. Uvidíme, zda až vezmeš pořádnou jamku nebude z předního kola osmička.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

23 led 2014, 21:43

Uvidíme, Milane, co vydrží. V tom je právě ten půvab. ALe nechystám se s ním dobýt Ameriku. Když jsem měl první motorku, dal mi táta radu: Drž se dráhy! A to ctím. Naložit na vlak a hurá domů. Viděli jste Postřižiny? Tak asi tak!

1.2. edit:
Pánové,
při laborování se špatnými starty, resp. neudržením volnoběhu, může být problém se svíčkou. U YUKI Snake byla namontována svíčka čína, kterou jsem se rozhodl vyměnit. Prodejce mi doporučil BRISK, ale jako označení mi poslal údaje k NGK. Tedy NGK CR7HS nebo CR7HSA. U Auto Kelly nemají náhradu za CR7HS, ale za CR7HSA ano - a je to BRISK super NAR14YC 1551.
Ještě jsem nevyzkoušel v motoru, ale ptám se na Vaše zkušenosti.
Je Brisk vhodnější do čínského skutru než NGK? A jaký typ používáte?
Děkuji za konkrétní poznatky.
O hraběcí rady těch, kteří mají značkové skutry, nestojím,
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 úno 2014, 13:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

01 úno 2014, 11:46

Rozdíl mezi NGK a Brisk v tomto případě nijak nepoznáš. Obě jsou to kvalitní svíčky a pokud mají tepelnou hodnotu, kterou do svého skútru máš dávat tak je to v pořádku. Kup si ještě kabel a fajfku, NGK má za dobré ceny a jsou kvalitní a stíněné.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

01 úno 2014, 13:00

vratas
Diky, vyzkouším a dál budu postupovat podle rady. Některé díly je vhodné vyměnit za kvalitnější (pláště, řetězovou sadu, elektroinstalaci, svíčky...). Stojí to pár korun a efekt je hned zřejmý.

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

01 úno 2014, 13:04

Co se svíčky, kabelu a fajfky týče, tak tam je výměna na místě. Tam může dělat problémy jak ten kabel, tak i ta fajfka co tam je v originále. Většinou bývá plechová a právě to také může dělat problémy s volnoběhem, protože tam neexistuje žádné stínění a jiné prvky jako izolace atd.

Pláště jsou na místě samozřejmě také, protože hlavně ty tě drží na silnici :-)

Re: Xingyue XY150T-4 - špatné startování

25 bře 2014, 10:42

Hradečák píše:Dobrý den,
Rád bych se zeptal na Váš názor ohledně špatného startování po delší době stání skůtru (den a více,, a v chladném počasí)
Baterie s motorem točí, popř. ji ze začátku pomohu nožním startováním a po hodně dlouhé době trápení si párkrát škytne a stačí nepatrný plyn a hned zhasne........

Dobrý den příteli tří stop.
Mám taky tohle doma a užívám si s tím dost zábavy. Úplně stejný problém řeším i já. Dokonce výrobce dodává ke skútru návod, kde je napsáno, že pokud to stojí delší dobu, potom je nutné startovat tímto nesmyslným postupem, cca 10x po sobě startovat a nechat prodlevy cca 3 min mezi každým startováním.
Já jsem zjistil toto: Opravdu je pod nádrží podtlakový ventil, který se otevírá jen při běhu, startování motoru. Pokud startér neběží dostatečně rychle, potom se přívod benzínu neotevírá dostatečně a startování se nedaří. Abych se vyjádřil přesně, nejde do karburátoru benzín. Svíčka je úplně suchá a motor nenaskočí.
Já to řešil tak, že jsem odpojil hadičku toho podtlaku a ústy jsem podtlak vytvořil sám a u toho startoval. Na podruhé už naskočil a potom, jak naskočí je už podtlak dostatečný a benzín tam teče. Dělalo mě to taktéž od nového motocyklu, je to čína... Plasty jsem už musel zpevnit a sešroubovat, blinkry vzadu mě upadly sami od sebe a zrcátka jsem už také zpevnil, jedno upadlo. Jako elektrikář také nechápu výrobce s přimontováním tolika žárovek, brzdové jsou tři (3x21W) , denní světla jsou dvě (2x35W) , není mě jasné jak to chce tak malý obsah (150ccm) utáhnout, pokud to je vše zaplé, voltmetr ukazuje cca 8V, takže za jízdy to bere z baterky! Prostě to nefunguje, jedině dát LED žárovky, nebo odstranit přebytečná světla, já jezdím jen na jedno světlo 35W, druhé jsem odpojil. Motocykl je originální, je pro dva a jezdím na něm bez helmy, policie mě ještě nezastavila a to jsem okolo nich několikrát projížděl. Nevědí, že to nemám v TP napsané, že nemám vyjímku jako BMW C1. V létě je to úžasná věc, potom i ten kufr. Jinak je to čína, bohužel.
Tedy si já myslím, že ne dokonale pracuje ten podtlakový ventil s tím pod tlakem při startování. Ideálně asi jinak spouštět benzín do karburátoru. Pravda je, že je to projevuje zhruba když teploty klesnou pod 17 stupnů. V teplém létě to točí rychle.
Jestli jsem vám pomohl, nevím, ale nehledal bych to ve špatném sytiči.
Zdravím všechny příznivce a motorkáře.
Odeslat odpověď