Hradečák píše:Dobrý den,
Rád bych se zeptal na Váš názor ohledně špatného startování po delší době stání skůtru (den a více,, a v chladném počasí)
Baterie s motorem točí, popř. ji ze začátku pomohu nožním startováním a po hodně dlouhé době trápení si párkrát škytne a stačí nepatrný plyn a hned zhasne........
Dobrý den příteli tří stop.
Mám taky tohle doma a užívám si s tím dost zábavy. Úplně stejný problém řeším i já. Dokonce výrobce dodává ke skútru návod, kde je napsáno, že pokud to stojí delší dobu, potom je nutné startovat tímto nesmyslným postupem, cca 10x po sobě startovat a nechat prodlevy cca 3 min mezi každým startováním.
Já jsem zjistil toto: Opravdu je pod nádrží podtlakový ventil, který se otevírá jen při běhu, startování motoru. Pokud startér neběží dostatečně rychle, potom se přívod benzínu neotevírá dostatečně a startování se nedaří. Abych se vyjádřil přesně, nejde do karburátoru benzín. Svíčka je úplně suchá a motor nenaskočí.
Já to řešil tak, že jsem odpojil hadičku toho podtlaku a ústy jsem podtlak vytvořil sám a u toho startoval. Na podruhé už naskočil a potom, jak naskočí je už podtlak dostatečný a benzín tam teče. Dělalo mě to taktéž od nového motocyklu, je to čína... Plasty jsem už musel zpevnit a sešroubovat, blinkry vzadu mě upadly sami od sebe a zrcátka jsem už také zpevnil, jedno upadlo. Jako elektrikář také nechápu výrobce s přimontováním tolika žárovek, brzdové jsou tři (3x21W) , denní světla jsou dvě (2x35W) , není mě jasné jak to chce tak malý obsah (150ccm) utáhnout, pokud to je vše zaplé, voltmetr ukazuje cca 8V, takže za jízdy to bere z baterky! Prostě to nefunguje, jedině dát LED žárovky, nebo odstranit přebytečná světla, já jezdím jen na jedno světlo 35W, druhé jsem odpojil. Motocykl je originální, je pro dva a jezdím na něm bez helmy, policie mě ještě nezastavila a to jsem okolo nich několikrát projížděl. Nevědí, že to nemám v TP napsané, že nemám vyjímku jako BMW C1. V létě je to úžasná věc, potom i ten kufr. Jinak je to čína, bohužel.
Tedy si já myslím, že ne dokonale pracuje ten podtlakový ventil s tím pod tlakem při startování. Ideálně asi jinak spouštět benzín do karburátoru. Pravda je, že je to projevuje zhruba když teploty klesnou pod 17 stupnů. V teplém létě to točí rychle.
Jestli jsem vám pomohl, nevím, ale nehledal bych to ve špatném sytiči.
Zdravím všechny příznivce a motorkáře.