ja mam taky tauris a mnel sem podobny problem, den a vic stal a presne jak rikas ty, ale byla to moje chyba mnel sem uz 5tis km, a neserizovali se ventily, mneli to delat na serviske, ale bohuzel obchod kde mi mneli delat servisky krachl, tak po skoro 6 tis km,taky sem myslel ze sytic, ale ten to nebyl pac sem koupil novy a beze zmeny,ani podtlakovy kohout, ani nic, seridil sem tedy jeste ventily a
starty na drnc..
bylo to jeste loni, ted mam problem se starterem ale to uz je jina tema...
keto píše:No u čiňanů je možnost poruchy vyšší
než u značkových,ale to je vykoupeno nižší cenou
.Je to trochu i o štěstí,jsou uživatelé spokojení
ale i velice nespokojení
.Pokud si člověk chce a umí udělat většinu věcí sám tak ano.Ale jezdit s tím často do servisu tak to nee.Když jsem začal jezdit trochu víc za město a delší trasy, tak jsem přešel na silnější a značkovou
.
no napr. muj ,,cinan,, takyy tauris stal novy 52 000,- , takze neni to nejakej marketovy lexus,mam ho tri roky , a podle toho co sleduji tak i yuki anebo zhongsen maji kasli motoru GY6 jen napr ja mam karbec mikuni made in japan, i variator byl japan, a vacsina v motoru japan, kdez zminovany zhongshen nebo jak to je maji made in thaiwan atd...takze neni cina jako cina....a byl sem z toho prijemne prekvapen,