Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
10 bře 2012, 20:58
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli se Vám motor při teplotě tak 5 stupňů a méně, po nastartování a přidání plynu dusí? Je to tím, že se prostě musí zahřát, nebo může odcházet automatický sytič? (skútr 125 4T s karburátorem)
10 bře 2012, 21:02
Hned po nastartovani to robi aj mne na helixe,tak ho necham chvilu vrcat na volnpobeh.Podla mna pri karburatoroch je to pri nizzsich teplotach normalne
10 bře 2012, 21:10
Toto je normální chování. Ono skútry na takto nízké teploty nejsou moc dělané.
Pod 5° musím alespoň 10-15 vteřin počkat než můžu vyrazit jinak to při pokusu o rozjetí téměř chcípne.
Když jsem cvičně zkusil nastartovat při -7°C, tak to šlo jen sytič a jakmile jsem se jen dotkl plynu, tak to chcíplo.
Pravděpodobně sytič nemá takový rozsah aby dostatečně obohatil směs při tak nízké teplotě a otevřeném plynu. V autě nebo motorce by šlo v takovém případě opatrně manipulovat s plynem a spojkou, u skútra to ale nejde, takže se musí chvilku počkat než se motor alespoň trochu ohřeje.
16 dub 2012, 12:49
Mě to dělá taky a to mam 2T karbec takže je to normálka, za studena to prostě nepojede