od roxman » 10 bře 2012, 22:10
pokusím se ti odpovědět na všechno...
1) přepínal jsem rozsahy při meření, stejnosměrné napětí jsem nenaměřil žádné, střídavé opravdu hodně skáče, je taky neměřitelné.. něco jako když jsem se snažil změřit napětí na babettě
2) u žárovky to jde taky poznat, ale jenom u LEDkové parkovací, u potkávací žárovky žádné poblikávání při volnoběhu poznat nejde. při přidání plynu přestane poblikávat i ta parkovací, ale napětí pořád nejde změřit (zkoušel jsem 2 různé multimetry, oba to stejné)
Na baterce naměřím normální napětí při nastartování asi 13,5V stejnosměrných, u zapalování taky, světla mám dělané tak, že je bez nastartování nerozsvítím (jenom brzdové a směrové při zaplém zapalování)
E: myslím, že v tom poblikávání při nízkých otáčkách není, (při sytiči nebliká a to ty otáčky nejsou o tolik větší) prostě to tak je od výroby, alternátor nemá takový výkon
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 pro 2013, 01:56, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
JET 4 125