Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
04 srp 2015, 22:24
Mám Kentoyu Viron Sport a ráno to nemůžu nastartovat, povede se mi to tak na dvacátý pokus, děkuji všem za dobrou radu.
04 srp 2015, 22:40
Možná vadný automatický sytič.
05 srp 2015, 13:32
Překontroluj sytič vyčisti karbec a seřídit směs na karbeci.
06 srp 2015, 11:27
Ahoj ráno si zkus prsty přicpat sání u airboxu a jestli ti to chytne hned tak je na špatný sytič
11 srp 2015, 12:41
sytič jsem koupil nový, svíčku vyměnil, jiskru taky hází a podtlakový ventyl je v pořádku, ale je zajimavý že když je to teplý tak to chytá na první pokus.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 zář 2015, 06:54, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
11 srp 2015, 13:17
Na kolik máš nastavený volnoběh? Bohatost směsi taky OK?
Já když u svého laboroval s tím co je v manuálu (otáčky nastavit na 1050-1300) tak to chcípalo taky... použil jsem návod na nějaký čínský skútr, kde se píše 1900 +- potom jsem si odladil optimální bohatost směsi, kdy jsem dokázal citinu vytáhnout na 80km/h a od tý doby chytá na první brnknutí nohou i el. starterem..
23 srp 2015, 12:30
Tak a už jsem dojezdil, teď už to nechytne vůbec, vyměnil jsem sytič, koupil novou svíčku, jiskru taky hází, podtlakový ventyl je v pořádku, vyčistil jsem
trisky v karburátoru jsou tam jenom dvě v plovákové komoře, bohatost směsi nastavena na dvě a půl otáčky ,už to vzdávám a hodím to do servisu, akorát
mně štve že si berou 500.kc na hodinu, takhle kdyby mi někdo poradil tak si to opravím sám.
23 srp 2015, 15:13
zkusil bych ještě juknout na hadičky k EGR ventilu a EGR jako takový. Já pokud odpojím podtlak z EGRu tak motor chcípne a nechytne.
Pokud ani toto nepomůže tak se obávám, že bude třeba juknout po někom, kdo má shodnou CDi jednotku... na čínský skútry jich je myslím 4-6 takže trefit správnou. Nepřijde mi, že je něco co by se mohlo v tak jednoduchým motoru pos**** aby to tak moc potrápilo při hledání, přeci jen to není značka plná zbytečných složitostí
23 srp 2015, 20:38
pavel.papp: Kromě toho, co jsi psal mě napadá zkusit seřídit ventily. Když to nepomůže, tak ještě zkusit změřit kompresi. Taky zkontrolovat, jestli to někde nepřisává falešnej luft (příruba, airbox apod...)
Valheru_KOKr: sorry za OT, ale nemůžu se nezeptat - co je podle Tebe prosímtě na značkovejch skůtrech o tolik složitějšího proti těmhle čínskejm?
07 črc 2017, 15:30
Já mám trochu jiný problém. Mám yiben 125, ráno elektricky nastartuju na první otočení, dojedu do práce (18km) a když jdu z práce, tak elektricky nechytne jen na nakopávačku. Druhý den zase normálka nastartuju elektricky a odpoledne to u práce elektricky nechytne. Stalo se to někomu??