Ranní start

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

Ranní start

Příspěvekod pavel.papp » 04 srp 2015, 22:24

Mám Kentoyu Viron Sport a ráno to nemůžu nastartovat, povede se mi to tak na dvacátý pokus, děkuji všem za dobrou radu.
Uživatelský avatar
pavel.papp

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 29 pro 2014, 23:24
Bydliště: Přeštice
Skútr / moto: Kentoya Viron Sport 125

Re: Ranní start

Příspěvekod Slipster » 04 srp 2015, 22:40

Možná vadný automatický sytič. :wink:
Uživatelský avatar
Slipster

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 25 bře 2015, 01:44
Skútr / moto: SYM Orbit II 125
Tuning / úpravy: žádné

Re: Ranní start

Příspěvekod Dědek64 » 05 srp 2015, 13:32

Překontroluj sytič vyčisti karbec a seřídit směs na karbeci.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Ranní start

Příspěvekod makreps » 06 srp 2015, 11:27

Ahoj ráno si zkus prsty přicpat sání u airboxu a jestli ti to chytne hned tak je na špatný sytič :D
Bylo: Maxon forcer 50 čínská autokelly raketa, lehký tuning, najeto cca12000km bez jediné vady či závady!!!


Obrázek
Uživatelský avatar
makreps

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 20 bře 2011, 15:25
Bydliště: Chvaletice
Skútr / moto: Kymco Movie 125
Tuning / úpravy: Plexi štít, vyhřívané hefty a kufr Givi, ostatní nejsou třeba

Re: Ranní start

Příspěvekod pavel.papp » 11 srp 2015, 12:41

sytič jsem koupil nový, svíčku vyměnil, jiskru taky hází a podtlakový ventyl je v pořádku, ale je zajimavý že když je to teplý tak to chytá na první pokus.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 zář 2015, 06:54, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
pavel.papp

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 29 pro 2014, 23:24
Bydliště: Přeštice
Skútr / moto: Kentoya Viron Sport 125

Re: Ranní start

Příspěvekod Valheru_KOKr » 11 srp 2015, 13:17

Na kolik máš nastavený volnoběh? Bohatost směsi taky OK?

Já když u svého laboroval s tím co je v manuálu (otáčky nastavit na 1050-1300) tak to chcípalo taky... použil jsem návod na nějaký čínský skútr, kde se píše 1900 +- potom jsem si odladil optimální bohatost směsi, kdy jsem dokázal citinu vytáhnout na 80km/h a od tý doby chytá na první brnknutí nohou i el. starterem..
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Ranní start

Příspěvekod pavel.papp » 23 srp 2015, 12:30

Tak a už jsem dojezdil, teď už to nechytne vůbec, vyměnil jsem sytič, koupil novou svíčku, jiskru taky hází, podtlakový ventyl je v pořádku, vyčistil jsem
trisky v karburátoru jsou tam jenom dvě v plovákové komoře, bohatost směsi nastavena na dvě a půl otáčky ,už to vzdávám a hodím to do servisu, akorát
mně štve že si berou 500.kc na hodinu, takhle kdyby mi někdo poradil tak si to opravím sám.
Uživatelský avatar
pavel.papp

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 29 pro 2014, 23:24
Bydliště: Přeštice
Skútr / moto: Kentoya Viron Sport 125

Re: Ranní start

Příspěvekod Valheru_KOKr » 23 srp 2015, 15:13

zkusil bych ještě juknout na hadičky k EGR ventilu a EGR jako takový. Já pokud odpojím podtlak z EGRu tak motor chcípne a nechytne.

Pokud ani toto nepomůže tak se obávám, že bude třeba juknout po někom, kdo má shodnou CDi jednotku... na čínský skútry jich je myslím 4-6 takže trefit správnou. Nepřijde mi, že je něco co by se mohlo v tak jednoduchým motoru pos**** aby to tak moc potrápilo při hledání, přeci jen to není značka plná zbytečných složitostí :)
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Ranní start

Příspěvekod Mr.Voza » 23 srp 2015, 20:38

pavel.papp: Kromě toho, co jsi psal mě napadá zkusit seřídit ventily. Když to nepomůže, tak ještě zkusit změřit kompresi. Taky zkontrolovat, jestli to někde nepřisává falešnej luft (příruba, airbox apod...)

Valheru_KOKr: sorry za OT, ale nemůžu se nezeptat - co je podle Tebe prosímtě na značkovejch skůtrech o tolik složitějšího proti těmhle čínskejm?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Ranní start

Příspěvekod hlafkin » 07 črc 2017, 15:30

Já mám trochu jiný problém. Mám yiben 125, ráno elektricky nastartuju na první otočení, dojedu do práce (18km) a když jdu z práce, tak elektricky nechytne jen na nakopávačku. Druhý den zase normálka nastartuju elektricky a odpoledne to u práce elektricky nechytne. Stalo se to někomu??
hlafkin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 26 čer 2017, 06:48


Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron