problem s GY6

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

problem s GY6

Příspěvekod xfrodof » 15 črc 2014, 20:44

Ahojte, mam cinskej skutrik 125ccm, doted jezdil uplne uzasne, ale z niceho nic kdyz jsem vymenil kolinko od karburatoru a palivovej filtr tak to proste blbne. nechce startovat a kdyz nastartuje tak jedine s plnym plynem, skoumal sem to a nejde mi tam nekdy palivo ale nekdy zase jo, nechapu proc, uz jsem vymnenil i podtalkovou pumpu co je zespod na nadrzi a nepomohlo to. Nevite nekdo cim by to mohlo byt???
xfrodof

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 27 úno 2014, 12:09
Bydliště: Brněnské Ivanovice
Skútr / moto: yiying 125
Tuning / úpravy: zatim nic

Re: problem s GY6

Příspěvekod jackm » 15 črc 2014, 21:01

To kolínko je naprosto totožné s tím, co tam bylo? Proč jsi ho měnil?
Mělo by mít vývod na podtlak, který se napojí na podtlakový ventil, který jsi taky měnil. (pokud by byla chyba v podtlaku, tak by Ti podtlakový ventil nedával právě palivo, jak píšeš)
Zkontroluj hadičky v palivové soustavě.
A musí to 100% těsnit, aby vše fungovalo správně.

Většinou problém se starty způsobuje automatický sytič: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/

Nicméně pokud to začalo po výměně kolínka, hledal bych chybu stále u něj.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: problem s GY6

Příspěvekod Dusan14 » 15 črc 2014, 22:17

Nemas prasknutu prirubu (tesnenie ) medzi tym kolienkom a hlavou, je z takeho materialu ze ked to kolienko silnejsie pritiahnes moze puknut :(
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: problem s GY6

Příspěvekod radesed » 16 črc 2014, 08:24

jestli ti nejde nastartovat bez přidání plynu a s přidáním ano, popř. jestli nechce běžet na volnoběh tak nevím, jestli si se s výměnou podtlakové pumpy zbytečně neunáhlil, spíše bych vymontoval a rozebral karburátor, vyšrouboval trysky, profoukl nejlépe kompresorem, po té bych následně ověřoval těsnost a průchodnost palivové a podtlakové hadičky
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 96
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300


Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník