Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
04 led 2017, 14:32
Cca po 4 letech mi začala zůstávat viset zaseklá nožní startovací páka a poměrně s velkou silou a cloumáním ji dostanu do výchozí polohy. Abych šetřil baterku a startér, tak jsem ji vždy po delší odstávce používal. Měl někdo z vás podobnou závadu a jak jste ji řešili ?
04 led 2017, 16:28
Ahoj, mezi slušnými lidmi bývá zvykem se pozdravit a třeba i poprosit když něco chci.
Jinak odpověď na tvou otázku zní...ANO, řešili jsme to. Je třeba se ohnout ke skútru a podivat se na rohatku a startovací segment
04 led 2017, 21:16
lenivy-kocur.jpg
.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
04 led 2017, 22:52
Takhle nějak to vypadalo při zakládání tohoto vlákna
05 led 2017, 09:17
měl jsme podobnej problém u Yukáče - přičinou byl sajrajt v uložení hřídelek páky a ozubenýho půlkola - vyčištěno a lehce promazáno grafitkou.
05 led 2017, 11:54
Zdravím a děkuji za odpověď.
05 led 2017, 12:10
Nevím zda poradím člověku,který to opravdu potřebuje s ohledem na jisté diskuze které už tu proběhly,ale řešil jsem to samé na TGB nakopávačka se vydrolila na tisícihranu kterým je přichycena k hřídeli, protože byla s měkčího materiálu než osa.Musel jsem ji vyměnit.
06 led 2017, 14:36
Martimaru píše:Cca po 4 letech mi začala zůstávat viset zaseklá nožní startovací páka a poměrně s velkou silou a cloumáním ji dostanu do výchozí polohy. Abych šetřil baterku a startér ?
Tak je na čase použivať baterku a štarter aby si ušetril nakopovačku!
Je také stare porekadlo že skúpy 2x kúpy!
09 led 2017, 09:37
Z hladiska toho ze kazdych 8tkm mas dat dole kryt variatora, vyfukat prach, namazat co treba a skontrolovat remen. Res 1 rocne. Tak taka zavada nemoze nastat.
09 led 2017, 10:42
Hele čistě teoreticky.Když si přišroubuje větší ořízlou pneumatiku na tu původní,která se taky dá ušetřit,tak ušetří i pneumatiky.No nestojí to za úvahu?
A hlavně bude mít na krmení pro kocúra