Tak to tady nesmím chybět. Před třemi lety jsem z důvodů naprosto zištných zakoupil synkovi čtyřkolku s variátorem, made in china (novou), jak jsem pochopil s nejrozšířenější verzí motoru. Čili jsem usoudil, že se jedná o nejvychytanější stroj a mimo smůly že bude něco nekvalitní je to pohoda.
OMYL, jako největší problém se ukázal karburátor s elektrickým sytičem
. Stroj totiž fungoval buď jen chvíli dokud se neohřál, pak totiž zdechl. Po přeštelování (karburátor jako na skůtru, bez odstrojení půlky stroje nepřístupný) se dalo jezdit, než to vychladlo, pak už to zase nešlo nastartovat. Prodejce mi poslal nový karburátor, zřejmě ze stejné výrobní linky a bylo to to samé. Skončilo to po dvou týdnech laborování a totální naštvanosti a sebenádávání, jak jsem mohl udělat takovou botu, namontováním karburátoru s motorky Honda a je se starty a během motoru klid. Další kokotiny nebudu vypisovat, to by jste stejně nikdo nevydržel číst až do konce. Prostě mockrát na tom nejel, spíš ladíme než jezdíme a teď už mi sebral čtyřkolku mojí a je spokojen
Arctic Cat 400 sport cca 40 kW.
China skůtr jsme už taky měli a když jezdil byla to paráda, tak jsem ho radši prodal dalšímu zájemci o tyto zážitkové jízdy, s tím, že jsem mu po pravdě sdělil co všechno jsme už nejmíň jednou opravovali, či měnili. Najeto nějakých 1800 km.
Takže všem co si to už koupili přeji dalších šťastných 500 km bez závady.
K danému problému, rozhodně reklamovat, jak tady hezky píše PBM2 a pro ostatní, zde již tisíckrát vyřčená rada, nekupovat, jedině jako koníček na trénování oprav a pevných nervů.