Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
17 zář 2013, 00:38
Ahoj nevíte někdo proč mi může skútr při jízdě do dlouhého táhlého kopce na plný plyn úplně vypne motor a jede jen jako by se dusil na volnoběh a nereaguje na plyn. A po zastaveni se zase rozjede jako by nic? Stalo se Vám to někdy? Děkuji za odpověď.
17 zář 2013, 07:11
Kolik na něm máš najeto ?
17 zář 2013, 07:13
Podtlakový ventil v pořádku?
Benzinové hadičky v pohodě i palivový filtr a vzduchový filtr?
Karburátor - trysky čisté? Hladina plováku správně nastavena? Správně seřízen (bohatost směsi)?
Zapalovací svíčka má jakou barvu?
Kde tankuješ?
Ve variátoru bych chybu nehledal toto bude spíš někde od nádrže po motor. Motor může také ztrácet kompresi (přidřený píst, špatné pístní kroužky, špatné těsnění, netesnící ventily). Ale spíš bych to u tebe viděl někde v palivové soustavě tedy od nádrže po karburátor.
17 zář 2013, 07:36
vyměklá kontrastka, do kopce to "nepodřadí" a motor to neutáhne a dusí se...
17 zář 2013, 09:51
Múžou to taky dělat opotřebené válečky variátoru.
17 zář 2013, 10:55
Zapoměl jsem dodat ze má motor najeto 400 kilometrů tak bych snad ty černé varianty mohl vynechat. Tankuji u shell ale dřív i agip a taky to dělalo. Ještě bych mel podotknout ze vážím asi 130 kilo. Tzn jako bych jel ve dvou.
17 zář 2013, 11:00
dej tvrdší kontrastku
17 zář 2013, 11:01
Kdybys dal širší pneu než původní, tak to máš v cajku
,
Sorry, musel jsem
17 zář 2013, 13:43
Asi jsem na to dnes přišel. Už to dělalo i po rovině. A bylo to jako bych neměl benzín. Tak jsem zastavil a kouknul na hadici od nádrže a byla uplně plochá. Otevřel jsem víčko nádrže a pak to jelo jako normálka. Akorát musím vyřešit jak zavzdušňovat nadrž
Takže děkuji za rady. Snad se to vyřešilo.
19 zář 2013, 11:28
Zkus vyměnit víčko nádrže...