Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
19 dub 2010, 09:58
nazdar lidicky, mam takovej mensi problem, kdyz jedu ve dvou, sam ne, tak pri brzdeni napr. pred krizovatkou tak pri cca 10km/h rychlosti a min, zacne skutr tak divne cukat, ne moc,ale je to citit,a hlavne spolujezdec, nemuze to byt remen? je tam 6000km, co je dost malo na remen, ale prece jen, jak zjistim ze uz je treba zjetej? nekde se pise ze pri stlaceni remenu smerem dolu nesmi byt odchylka vetsi jak 1,5cm
Ma s tim nekdo taky zkusenosti? a nebo to budou valecky? Na zimu sem daval ladak ale valecky k tomu nedodali, origo sou tam 10,3gr ze by se mu zachtelo po lehcich?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 02:56, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
19 dub 2010, 12:04
Zdravím.
Z těch dvou věcí bych si tipnul na válečky vzhledem k tomu co o řemenu píšeš. Jinak podle manuálu na Majesty 250 vím že je daná nejmenší šířka řemenu, na tvojí 125 ale manuál nemám. Myslím že nejlepší varianta jak to zjistit, je se na to kouknout vnitřně
19 dub 2010, 12:24
já bych si spíš typ ,že máš vyšší volnoběh..když stojíš na místě tak ti to nedělá??
19 dub 2010, 17:46
ja sem to mnel i rozdelano, ale pripadalo mi byt vse ok, tedy aspon podle mne, remen vypadal slusne, i kdyz trochu se mi zdal byt vytahany,
a valecky? tenhle varec komplet s valecky sem kupoval nekdy koncem sezony,
Jo je pravda ze mam vyssi otacky volnobehu, ale nedari se mi je znizit, od te doby co sem dal ladak, bud ma vysoke tocky, nebo kdyz vypne sityc tak chcipne,
proste neudrzi otacky, stravil sem nad tim cely den, a nepodarilo se mi to seladit, ja myslim ze to budou valecky, ale neviim ted jestli dat lehci nebo naopak,
Cetl sem tu ze s ladakem se davaji taky valecky, mne bohuzel nepribalili,
19 dub 2010, 18:46
Při rychlosti pod 10km/h by měla odstředivá spojka odpojit motor od náhonu kola. Např. můj skútr odpojí spojku při 17km/h. Pokud jsou ale volnoběžné otáčky vyšší než otáčky při kterých spíná spojka, tak se motor nemá šanci odpojit a je pořád v záběru. To při troše smůly a delším stání může vést k přehřátí spojky a případně i k jejímu zničení.
Primárním cílem by tedy mělo být snížení otáček volnoběhu. Pokud to nepůjde, tak dát tvrdší pružiny do spojky, což ale ovlivní rozjezdy a trochu i životnost spojky.
19 dub 2010, 18:57
bacha na to, obecne je dáno, že co je na výstupu (vfuk) musí být i na vstupu (filtr) také se měnívá tryska. Osobně bych začal filtrem. K problému s cukáním, mohla by být načatá spojka, válečky mají určitě vliv na rozjezd, při ubrání mě přesná funkce nějak nepasuje... kdyby kolísaly otáčky tak aby došlo k opětovnému vysnutí válečků.
Dost možná nebude jejic cesta úplně z nejčistších a není plynulost návratu jistá.
20 dub 2010, 08:59
Filazio Dello píše:ja sem to mnel i rozdelano, ale pripadalo mi byt vse ok, tedy aspon podle mne, remen vypadal slusne, i kdyz trochu se mi zdal byt vytahany,
a valecky? tenhle varec komplet s valecky sem kupoval nekdy koncem sezony,
Jo je pravda ze mam vyssi otacky volnobehu, ale nedari se mi je znizit, od te doby co sem dal ladak, bud ma vysoke tocky, nebo kdyz vypne sityc tak chcipne,
proste neudrzi otacky, stravil sem nad tim cely den, a nepodarilo se mi to seladit, ja myslim ze to budou valecky, ale neviim ted jestli dat lehci nebo naopak,
Cetl sem tu ze s ladakem se davaji taky valecky, mne bohuzel nepribalili,
nevim jestli máš 2T nebo 4T,ale to že ti to chcípe nebo máš vysokej volnoběh značí ,že to chce doladit směs..máš to nespíš trošku chudý.jakou barvu má svíčka???
20 dub 2010, 15:01
mam 4t a svicka ma barvu spis bych rekl cernou, i kdyz uplne na tom kde haze jiskru je bila, tak neviim, jo open filtr samozrejme chci koupit uz ted sem si to zmeril, a nekdy koncem tydne ho objednam, a ty neos-i myslis ze mam dat vetsi trysku? nebo se to da seridit na karbeci?
ja nevim protoze tohle je muj prvni skutr, pred tim sem mnel kavinu stopetadvacu cros, a tam se to seriovalo primo sroubem na karbeci,
ale u tohohle neviim....
21 dub 2010, 07:27
no jestli je bílá tak to máš chudý jak jsem si myslel
no s jehlou se většinou dá hnout tak jí zkus o zářez vytáhnout a pořádně protáhni skůtra aby se to na svíčce projevilo a potom laboru dál...jo a jestli to máš chudý už ted..tak otevřenější filtr nedávej...to to ochudíš ještě víc.
21 dub 2010, 08:28
s touhle jehlou se prave hnout neda, je tam membrana a je uplne naspodu a v takovym umelym drzaku, nema zareze, takze s nii to nepujde,
takze jedine vetsi trysku? pak bym mohl jit i filtr ne?
21 dub 2010, 10:28
Mám obdobný karburátor, resp. mebránu s jehlou. Žádné zářezy, možnost povysunutí. Jehla je volně uložena/prostrčena v tom plastovém soklu a shora tlačena přes ten plastový držáček pružinou.
Možná mne budou servismeni kamenovat, ale obešel jsem problém tím, že jsem jehlu "vypodložil" malou podložkou. Tím jsem jí povytáhnul o cca 1mm. Ale pozor, musí i s vypodložením zapadnout do toho plastového držáčku. Zatím to funguje bez problémů a je to znát i na běhu motoru.
Naposledy upravil
pjirasek dne 21 dub 2010, 13:13, celkově upraveno 1
21 dub 2010, 11:02
jojo presne ten isty system ulozeni, a ty si to takhle vyresil? a nema to nejakej vliv treba na prenost plynu? vis co myslim jestli kdyz pridas jestli reaguje stejne jak pred tim, nevim o tom sem jeste neslysel, ale je to taky jedno s moznosti jak vyresit tenhle problem,
neviim co na to reknou ostatni. ale neni to podle mne idealni reseni ale taky ani nerealni, neco na tom urcite je
21 dub 2010, 11:36
Ono u té 50/72 hovořit o přesnosti plynu (při mé váze k 90kg) by bylo z mé strany trochu zavádějící.
Já spíše sleduji tah do kopce, a to je lepší. Mám takový "měrný" kopec, kdo to trochu zná - v Praze ze Sedlce na Suchdol. Dříve podle záznamu GPS přibližně v rozmezí 30 - 35, nyní 37 - 40, jednou dokonce 42km/h. Podle větru
Takže u mne to vliv mělo. Svíčku mám tak akorát, možná by to chtělo o stupeň teplejší. Izolátor není tak světlý jako býval, není však vysloveně zakarbonovaný, černý. A spotřebu nesleduji.
No a stím řešením, to bylo jediné, co mne napadlo. Nechtělo se mi dávat 400,- za sadu s mebránou a posuvnou jehlou ke karburátoru, když jsem ani netušil výsledek. Takže to byl experiment. Zatím (najeto cca 300km) to funguje.
21 dub 2010, 13:11
pjirasek píše:Mám obdobný karburátor, resp. mebránu s jehlou. Žádné zářezy, možnos povysunutí. Jehla je volně uložena/prostrčena v tom plastovém soklu a shora tlačena přes ten plastový držáček pružinou.
Možná mne budou servismeni kamenovat, ale obešel jsem problém tím, že jsem jehlu "vypodložil" malou podložkou. Tím jsem jí povytáhnul o cca 1mm. Ale pozor, musí i s vypodložením zapadnout do toho plastového držáčku. Zatím to funguje bez problémů a je to znát i na běhu motoru.
smajl s palcem nahoru tu neni tak jen napíšu GOOD
když to funguje tak proč ne
21 dub 2010, 17:44
vybral sem svicku, vycistil, nasadil spet, a byl to projet asi tak 6-8km stale plnej plyn, prijel sem domu, vytahl svikcu, a svicka byla presne jaka ma byt cihlove hneda, takze smes by mnela byt v poradku, takze nepochopim to klesani otacek na volnobeh, nevite nekdo co stiim?
pokud vypne sytic tak skutr pomalu klesa a klesa s otackama az uplne chcipne, a kdyz zase trosku zdvihnu volnobeh tak se otacky zvysuji, kdyz to dam na hlavni stojan tak se kolo roztoci jak kdyby tahal za plyn, skousel sem to ladit ale proste nejde, kdyz uz najdu ty spravne otacky volnobehu, chvilku drzi asi tak cca40 sek. a pak zase chcipne, no a jeste to kdyz to pak chci natocit tak to chvili trva nez to pretoci el. starter, to jen jako dodatek....