Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 07 říj 2009, 11:56

Taková technická otázka...
1.)Pokud při ubrání karburátorovej motor střílí do vejfuku jedná se o bohatou směs?
2.)pokud jde o bohatou směs musim přidat vzduch?
3.)tzn. pootočit šroubem bohatosti...

Když chci ubrat bohatost musim točit šroubem do prava aby tam šlo víc vzduchu? Štelovat a štelovat dokud svíčka nebude mít cihlovou barvu.
(jen pro zajímavost,Kolik je optimální teplota výfukových plynů?)
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 led 2014, 16:34, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod FRAG » 07 říj 2009, 13:18

1..nemusi to byt pravda
2..vzduch nepridas ...uberes benzin
3..ano sroub bohatosti zasroubujes vice do karburatoru (vetsinou pootocis doprava)..Se svickou cihlove barvy tezko (znaci chudou smes - cerna spicka zas smes bohatou). Nejlepsi je stelovat dle sluchu a dle toho jak jde motor za plynem.

Optimalni teplota vyfukovych plynu zalezi na spoustu faktoru...Na typu motoru,kde teplotu chces merit, atd.
Jinak u benzinovych motoru by teplota nemela presahnout 870°C
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 08 říj 2009, 10:03

Díky moc za info
1.aha - a co by to ještě mohlo dělat?? :shock:
2.O.K.
3.za plynem to jde "dobře" i teť :wink: Lepší dostat tam chudší směs a pak časem trochu přidat :roll: Co se týče testovat dle sluchu???? :? Nastartuju doma sekačku a až to bude mít stejnej zvuk tak to bude to pravý :mrgreen: :lol: :lol:

Těch 870°C s emi zdá na výstupu dost :shock: čekal sem okolo 600°C
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod FRAG » 08 říj 2009, 10:11

1.Treba predstih...atd
2.
3.Slysis jak jde motor pravidelne ,jak jde za plynem nebo jestli se nedusi popr nekouri.

Psal jsem maximum...jinak treba katiky behaj v rozmezi od 400 do 900..BTW zajimalo by me cim bys to meril :-))))

Jinak doted jsi mi nenapsal jestli mas 4 nebo 2takt ...sekacku budes mit podle me 4taktni SV a modrej krovinak asi dvoutakt :-)
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 08 říj 2009, 10:23

4takt 125ccm OHC měřil bych to dotykovim teploměrem :twisted: na svodu fucku těsně u výstupu
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod FRAG » 08 říj 2009, 11:19

No tak to strileni muzou byt take podpalene ventily, spatne serizene ventily.
Jinak dotekovym teplomerem zmeris teplotu vyfukoveho potrubi nikoli plynu
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod cipisek32 » 19 říj 2009, 19:07

No já se přidám , motor JSD139QMB , karbec membranovej s tím plastovým víčkem , tryska 84 , pořád černá svíčka , šteloval jsem tím šroubkem bohatosti a nic . Neví někdo co stím?
cipisek32

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2009, 13:50
Skútr / moto: mpkorado Via 2T

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 19 říj 2009, 23:24

A nebo netesnost ve vyfukovem potrubi. Je to docela casta zavada.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod vicena » 20 říj 2009, 00:09

Mně to práskalo do fucku, když to sálo falešný vzduch mezi motorem a karbecem. Asi do toho má co mluvit menší podtlak a blbě to dává směs.
Ale palba to byla ukrutná :D :D :D .
Stačilo ubrat plyn a už to jelo..
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 20 říj 2009, 06:41

Rady píše:A nebo netesnost ve vyfukovem potrubi. Je to docela casta zavada.

Rady: to je nějaký rejpnutí do meho vejfulu??? Tuhle dětskou bolístku u scoota jsem odstranil domluvou :mrgreen:
U mě je to spíš způsobený jen tou bohatostí.Olej to nežere (teda na čínce s tolika namlácenejma km).Spíš by se to postupem času mělo poštelovat.Začalo to dělat postupně po pár stovkách km mizernim počasim jako je déšť, tma :? ,zima a český silnice :twisted: :twisted:
No přes zimu to trochu pošteluju dám pneu a na jaře zas budu otravovat svou pomalou jízdou na vyjížďkách :twisted: :lol: :lol:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 20 říj 2009, 07:21

To bych si urcite nedovolil :mrgreen: Jen se obcas podivuji nad tim jak se snazite ladit karbece. Vetsinou to konci rozdrbanim jeho nastaveni. Pochopim vycisteni ucpane trysky, ale to je asi tak vse. Karburatory se totiz nastavuji na stolici, kde se sleduje spousta parametru a nemyslim si, ze toho je nekdo schopen v garazi docilit. Jeden cas jsem se timto dost zabyval a vim, ze to neni jednoduche a to obzvlast u dvoutaktu kde vse podstatne ovlivnuje vyfuk.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 20 říj 2009, 07:39

Rady: to je sice hezký co píšeš ale já mám 4takt :wink: To že karbec je dost složitá věc na to aby se v tom člověk šťoural vim a proto se mi do toho nechce.Nejlepší seřízení bohatosti by bylo v servise, kde dělaj emise.Zkušenej technik by to pošteloval, aby to bylo OK.Jenže tahle možnost je poněkud pasé, už jen z toho důvodu jakej průměr trubičky z toho vejfuki kouká :shock: Navíc i renomované servisy kterejm by se dalo věřit mě s úsměvem odmítnou se slovy že tyhle sr.če nedělaj.Až budu mít značku tak nejni problém...Proto mi nezbude než rozumě experimentovat :cry:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 20 říj 2009, 08:15

Ja nekde psal ze mas dovoutakt?? :wink: Krome emisi se sleduje i vykon, takze spis neladit, neserizovat a hledat pravou pricinu proc to dela :D
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 20 říj 2009, 08:23

Rady píše:To bych si urcite nedovolil :mrgreen: Jen se obcas podivuji nad tim jak se snazite ladit karbece. Vetsinou to konci rozdrbanim jeho nastaveni. Pochopim vycisteni ucpane trysky, ale to je asi tak vse. Karburatory se totiz nastavuji na stolici, kde se sleduje spousta parametru a nemyslim si, ze toho je nekdo schopen v garazi docilit. Jeden cas jsem se timto dost zabyval a vim, ze to neni jednoduche a to obzvlast u dvoutaktu kde vse podstatne ovlivnuje vyfuk.
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 20 říj 2009, 09:34

Porad tam nevidim ze jsem myslel tim tebe. Jen jsem chtel rict, ze u dvoutaktu je to jeste slozitejsi nez u 4T :wink:
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Další

Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron