Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 20 říj 2009, 09:36

usuzuju podle toho že jsi odpověděl na můj příspěvek :wink:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 20 říj 2009, 10:47

tak jsi usoudil spatne :)
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 20 říj 2009, 12:11

Já možná usoudil špatně, ale když to tak pročítám já se ptal na hrušku a ty si psal o jablku :mrgreen: A ještě jednu otázku bych měl zrovna na tebe.Ty si někde viděl že by se při seřizování karburátoru měřil i výkon motoru :?: :?: To možná tak u závodních strojů ale u série... To mi z toho jde hlava kolem.O tom čtu poprvé :oops:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 20 říj 2009, 12:24

Kazdy model karburatoru prochazi vyvojem a jinak nez merenim na stolici jeho vlastnosti nezmeris. Ve vyrobe se jiz nic nemeri, aspon ne u serie. Tam je vse jiz nastaveno a provede se jen test. Neodbornym zasahem vetsinou bud snizis vykon, nebo zvysis spotrebu.
Nejakym dodatecnym serizovanim doma mozna jen zakryjes jiny problem, ale to jsme uz zase na zacatku. Delam servis, sice to nejsou motorky, ale ctim jedno pravidlo a to ze kdyz to jelo pred tim s timto nastvenim, tak to musi jet i ted. Je treba jen prijit proc to nejede. Nemyslim, ze by se behem jizdy rozestelovalo nastaveni karburatoru. Aspon ja takovou zkusenost nemam.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jakattara » 20 říj 2009, 19:06

4T - 50 MMC.Na scootu vyměněné neblokované CDI,varec - multivar,svíčka,na motoru žádný zásah neproveden.
Řešil jsem teď problém,kdy se mi po nastartování po přidání plynu motor jako by zadusil,po rychlém cuknutí plynem to vyjelo do otáček.Když jsem plyn pustil - volnoběh v poho držel.Po nějaké mé zralé úvaze jsem vyměnil pal.filtr a zkontroloval svíčku(téměř nová),která byla zbarvená do černa.Po výměně filtru se to podstatně zlepšilo,po očištění hrotu svíce problém odstraněn.Tedy problém "dusící".
Dnes jsem se dočetl (i tady),že za tu "černou opáleninu" na svíčce jsem zřejmě vděčný bohatosti směsi.Původní svíčka - měla najeto tak 1600km byla taky mírně takhle zbarvená.Teď jak se tento problém s bohatosti řeší?Pro mne tedy zřejmě bude platit - po přečtení tohoto vlákna - navštívit nějaký servis a to už jsem se rozhodl.A další otázka - kolik se tak může za takové práce účtovat?
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 21 říj 2009, 07:51

Rady: Tvoje rady sou mi docela k ničemu, páč já nic netunim, nepředělávím... Prostě nezasahuju do konstrukce ani se nesnažim něco předělávat. Všechno jsem tam už dávo zkontroloval a co se mi byť jen trochu nezdálo, uvedl do původního stavu. A to od sání počínaje k výfuku konče. Potřebuju jen hnout s bohatostí směrem dolu! Protože nespálená směs hoří až ve vejfuku a to je špatně. To musíš uznat sám. Pokud se problém nevyřeší budu muset udělat tu nejhorší možnou věc a to podivat se do karbecu. A do toho se mi rozhodně nechce :cry:
Propírat tady teorii funkce karburátoru a jeho nastavení se mi opravdu nechce. :mrgreen:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 21 říj 2009, 09:03

Podle ceho jsi usoudil ze mas bohatou smes? To ze to boucha ve vyfuku muze mit nekolik pricin napr. vypaleny (vyrezly) vufuk, kde je jiz nizky odpor, netesnost ve vyfukovem potrubi, atd. Pokud je smes bohata, tak by to melo byt videt na svickach. Jestli maji elektrody svetle kavove, tak bohata neni. Takhle na dalku se tezko neco resi, kdyz to clovek nevidi.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 21 říj 2009, 09:31

No v příspěvku kterej sem psal minule ... "Všechno jsem tam už dávo zkontroloval a co se mi byť jen trochu nezdálo, uvedl do původního stavu. A to od sání počínaje k výfuku konče." O barvě svíčky vim. Ta byla první na kterou sem se díval. Je to totiž věc ze který se suběktivně nechá rozpoznat co tomu zhruba je. Dokonce jsem jí i preventivně vyměnil (stejně byla na kraji životnosti což se o mim skútru říct nedá - ten je podle lidí dávno za horizontem :lol: ) Nechápu proč se mi snažíš vymluvit že to bohatostí nejni. Ptal sem se na to pár lidí co opravujou... Nemůžu si pomoc ale vychází mi jen tahle možnost. Prostě než se v tom začnu vrtat, udělal sem nezávisle na tvojí radě úplně to samí co jsi psal.Mám rád věci v pořádku a podle toho můj scoot taky vypadá. Tou bohatostí nemůžu nic zkazit. Pohnu šroubem a ono to něco udělá :shock: :? :lol: Když to bude horší pohnu s nim na druhou stranu :idea: Vim jak to jelo před tim a kolik to žralo.Takže NO PROBLEM :mrgreen: V nejhoršim případě se ve mě probudí Ferda Mravenec a podivám se karburátoru na "zoubek"



PS: Rady - možná se budeš divit ale IWT nejni moje původní povolání :wink: To spíš kolem motorů a pleček :lol:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 21 říj 2009, 09:45

Proboha ja se ti nesnazim nic vymluvit. Jen jsem napsal, ze tady se kazda prkotina resi na foru, kde vse pomalu konci rozebranim motoru. To co jsem napsal pak, nebyla reakce na tebe a tvuj problem, ale bylo to mysleno vseobecne.
Napsal jsi tri mozne priciny a ja ti napsal ze je jich vic. Nic vic nic min.
V motorech se hrabu pomalu 40 let a tak si myslim ze neco jeste o tom vim. Prvni motorku jsem si poskladal a ne jednu a vsechny jezdily a kdo mne zna, tak vi ze jsem je mel v prefektnim stavu.
Jestli jde v tvem pripade jen o otoceni jedoho sroubku, tak ja bych to na foru treba ani neresil. Stejne je to diskuze o nicem.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 21 říj 2009, 10:05

No já se odpověď dozvěděl už v druhom příspěvku :wink: To ostatní bylo spíš jen takový plkání aby řeč nestála :mrgreen: A to že sou tu "střelci" který se hrabou do věcí který fungujou, tovim taky. Proto se touhle cestou ze zásady nevydávám. Raději se zeptám, i když je to jen pro ověření toho co vim.Prostě jen pro klid v rodině 8) A třeba se někdo poučí z toho co jsme tu napsaly.Nejde přeco o to rozebírat a vrtat se v tom ale jezdit na spolehlivom stroji.
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 21 říj 2009, 10:11

Tak ta posledni veta se ti povedla, naprosty souhlas. Ja za tuhle sezonu najezdil temer 13t. km a to bez jedine poruchy :D
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod jel.en » 21 říj 2009, 10:25

já o trochu míň ale zas mám podstaně slabší stroj :roll: tak mi ten km najet trvá dýl :cry:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod FRAG » 21 říj 2009, 11:13

-Tak jsem po dlouhe dobe kouknul na tohle vlakno....To jsou ale blaboly...
-Kraburator se steluje na stolici kvuli tryskam a hladine v plovakove komore (pokud opomenu zkusebni zarizeni - vyvoj). Bohatost smesi je stelovana na emisich (jen podotykam, ze to rozhodne neni nejlepsi nastaveni).
-Normalni mechanik dokaze sestelovat karburator bez niceho jen se sroubovakem v ruce. Ono nic jineho nez bohatost (nebavime se ted o volnobehu a sytici) na nem stelovat ani nejde - pak uz jen vymeny
-Jinak k tomu rozebirani motoru (teoretickemu rozebirani vseho okolo) prave vedou rady momentalne od Rady.
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod Rady » 21 říj 2009, 11:36

Nejvetsi blabol jsi napsal leda tak ty, uz jen ze si v tvem prispevku hezky odporujes. Ja tady nikoho k zadnemu rozebirani nenabadam, nevim kde jsi k tomu dosel. Je to prave naopak, kdy se snazim vysvetlit aby do toho kluci zbytecne nedrbali tecka :wink:
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kentoya Xor 125 - bohatost směsi

Příspěvekod FRAG » 21 říj 2009, 14:02

to Rady....nejakej uskoprsej pane protirecni :-) TECKA :-)
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

PředchozíDalší

Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron