Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
Odeslat odpověď

JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 10:33

Zdar milovníci nedokonalých strojů... jen tak ze zábavy na rejpání jsem si koupil za par kaček takovýho nepojízdnýho vraka, opravil jsem si zapalovaní (blbej kontakt v eletrice), pak se to skoro nemohlo rozjet do kopce ( blbej řemen) a ted když sjem to jel v sobotu projet mě potvora vydechla 3km za barákem. Má to bohatou směs a jak se to zahřívá, tak to prostě víc a víc cuká až jak se zabrzdí tak chcípne úplně a už nechytne ...

zkusím dát menší trysku, ale hlavně mě nejde do hlavy, jak je možný že to předtím tomu dotyčnýmu, co mě to prodal jezdilo a najednou je to tak bohaty? (svíce úplně jak uhel)

P.s.: protíká podtlakovej ventyl,ale tím to si myslím nebude, hladinu si drží plovák sám a ze skůtru benál neteče.

//EDIT: vyřešeno - vadná svíčka NGK.
Naposledy upravil kao dne 11 črc 2013, 17:51, celkově upraveno 1

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 10:48

Zkus nějakou vědmu,třeba aspoň odhadne co máš za stroj ;-)

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 11:24

no vidis, koupil sis z nudy cinu a ted uz se nudit nebudes, protoze se v tom budes furt hrabat :-D sorry, musel jsem si rejpnout :-)

co sytic? ze by nezaviral?

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 11:26

a nejsou všechny GY6 stejný? ( jmstar 150 4T)

u sytiče jsem zkoušel mít vypojený dráty a bylo to dušení stejný...

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 12:09

nevim jak funguje sytic na 150ccm, ale na 50tce 139qmb se myslim na vedlejsim foru resilo, ze je v sytici jakasi kapsle s nejakym voskem nebo necim, a sytic jak je za studena otevrenej a postupne se to ohriva, tak se ten vosk rozpina a sytic se postupne zavira... ty kabely tam jsou pry proto, aby se to rozpinalo ne jenom teplem od motoru, ale i pruchodem proudu... je to cely takovej divnej pochybnej system a mit to na skutru, tak je to to prvni, co by letelo pryc... nemuzes mit tohle v haji? zkus vyndat tu kapsli sytice a zkus ji treba nahrat nad hrncem varici vody, jestli bude zavirat...

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 12:11

Když sytič odpojíš, tak jedeš na bohatou směs stále. Proud do něj jde, aby ta kapsle reagující na proud tepelně roztáhla pružinu a zasunula jehlu směrem do sytičového vedení karburátoru. Takže zkus sytič vyjmout a pokud je na něm šroubek, tak ho manuálně zašroubuj, aby jehla vylezla ven a dej ho zpátky a otestuj. Budeš možná muset startovat s přidaným plynem nebo na chvilku rukou ucpi sání vzduchu pro simulaci bohatosti.

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 14:10

to s tím sytičem vypadá zajímavě... čekám v tom takovej nějakej fígl... celej ho oddělám a uvidím, díky za tip.

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 čer 2013, 20:50

Demontuj ten sytič z motoru ,pust do něho externí proud z baterky a uvidíš jestli se vysunuje po pár minutách nebo né.Jedině tak se dá zjistit jestli se hýbé.
Jinak na GY6 se prodávají i ruční sytiče , kolega ho má a je s ním spokojený i spotřeba mu šla dolu

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

10 črc 2013, 21:07

.. tak postupně všechno odzkoušeno, nakonec zavada odhalena - vadná svíčka NGK.
.. tím jsem měl asi začít :o)
Odeslat odpověď