JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.

JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod kao » 10 čer 2013, 10:33

Zdar milovníci nedokonalých strojů... jen tak ze zábavy na rejpání jsem si koupil za par kaček takovýho nepojízdnýho vraka, opravil jsem si zapalovaní (blbej kontakt v eletrice), pak se to skoro nemohlo rozjet do kopce ( blbej řemen) a ted když sjem to jel v sobotu projet mě potvora vydechla 3km za barákem. Má to bohatou směs a jak se to zahřívá, tak to prostě víc a víc cuká až jak se zabrzdí tak chcípne úplně a už nechytne ...

zkusím dát menší trysku, ale hlavně mě nejde do hlavy, jak je možný že to předtím tomu dotyčnýmu, co mě to prodal jezdilo a najednou je to tak bohaty? (svíce úplně jak uhel)

P.s.: protíká podtlakovej ventyl,ale tím to si myslím nebude, hladinu si drží plovák sám a ze skůtru benál neteče.

//EDIT: vyřešeno - vadná svíčka NGK.
Naposledy upravil kao dne 11 črc 2013, 17:51, celkově upraveno 1
kao

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2010, 07:49

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod TUNER » 10 čer 2013, 10:48

Zkus nějakou vědmu,třeba aspoň odhadne co máš za stroj ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod Mr.Voza » 10 čer 2013, 11:24

no vidis, koupil sis z nudy cinu a ted uz se nudit nebudes, protoze se v tom budes furt hrabat :-D sorry, musel jsem si rejpnout :-)

co sytic? ze by nezaviral?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod kao » 10 čer 2013, 11:26

a nejsou všechny GY6 stejný? ( jmstar 150 4T)

u sytiče jsem zkoušel mít vypojený dráty a bylo to dušení stejný...
kao

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2010, 07:49

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod Mr.Voza » 10 čer 2013, 12:09

nevim jak funguje sytic na 150ccm, ale na 50tce 139qmb se myslim na vedlejsim foru resilo, ze je v sytici jakasi kapsle s nejakym voskem nebo necim, a sytic jak je za studena otevrenej a postupne se to ohriva, tak se ten vosk rozpina a sytic se postupne zavira... ty kabely tam jsou pry proto, aby se to rozpinalo ne jenom teplem od motoru, ale i pruchodem proudu... je to cely takovej divnej pochybnej system a mit to na skutru, tak je to to prvni, co by letelo pryc... nemuzes mit tohle v haji? zkus vyndat tu kapsli sytice a zkus ji treba nahrat nad hrncem varici vody, jestli bude zavirat...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod Vratas » 10 čer 2013, 12:11

Když sytič odpojíš, tak jedeš na bohatou směs stále. Proud do něj jde, aby ta kapsle reagující na proud tepelně roztáhla pružinu a zasunula jehlu směrem do sytičového vedení karburátoru. Takže zkus sytič vyjmout a pokud je na něm šroubek, tak ho manuálně zašroubuj, aby jehla vylezla ven a dej ho zpátky a otestuj. Budeš možná muset startovat s přidaným plynem nebo na chvilku rukou ucpi sání vzduchu pro simulaci bohatosti.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod kao » 10 čer 2013, 14:10

to s tím sytičem vypadá zajímavě... čekám v tom takovej nějakej fígl... celej ho oddělám a uvidím, díky za tip.
kao

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2010, 07:49

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod fapeko » 10 čer 2013, 20:50

Demontuj ten sytič z motoru ,pust do něho externí proud z baterky a uvidíš jestli se vysunuje po pár minutách nebo né.Jedině tak se dá zjistit jestli se hýbé.
Jinak na GY6 se prodávají i ruční sytiče , kolega ho má a je s ním spokojený i spotřeba mu šla dolu
Gilera Nexus 500i.e r.v.2007,M-72 r.v.1952,JAWA 350/360 stavba choper,ČZ 125T,ČZ150C,
JAWA 250/353
fapeko

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 30 dub 2012, 22:53
Bydliště: Hlučín
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e r.v.2007,

Re: JM Star 150 4T GY6 - bohatá směs

Příspěvekod kao » 10 črc 2013, 21:07

.. tak postupně všechno odzkoušeno, nakonec zavada odhalena - vadná svíčka NGK.
.. tím jsem měl asi začít :o)
kao

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 zář 2010, 07:49


Zpět na Nad 50 cccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron